يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۳۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱
مديرعامل بانک شهر با بيان اين که در سال آينده 170 شعبه جديد اين بانک در سطح کشور راه اندازي مي شود ، از ارائه کارت مخصوص خريد شهروند در اين بانک خبر داد.

احمد درخشنده با اشاره به افتتاح 170 شعبه جدي اين بانک در کشور در سال آينده گفت : بانک شهر در زير مجموعه خود يک بانک مجازي دارد که توسط آن خدمات بانکداري الکترونيک را به مشتريان ارائه مي‌دهد و در سال آينده قصد داريم 170 شعبه جديد نيز راه‌اندازي کنيم به طوري که در هر شهر يک شعبه فيزيکي بانک شهر وجود داشته باشد.


او افزود: هدف از بانکداري الکترونيکي و مجازي در بانک شهر اين است که با شناسايي اوقات فراغت و بيکاري مردم زمينه‌اي را براي انجام عمليات‌هاي بانکي در آن اوقات فراهم کنيم.


درخشنده خاطرنشان کرد : بانک شهر بر اساس سياست‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته طوري عمل مي‌کند که منابع جمع‌آوري شده در هر شهر براي توسعه همان شهر مورد استفاده قرار گيرد و اختيارات در اين حوزه نيز به هيئت عامل هر استان واگذار شده است.


مدير عامل بانک شهر افزود : در زمينه اينترنت بانک و موبايل بانک نيز خدمات بانک شهر در حال ارائه به عموم شهروندان است.


او در ادامه از ارائه کارت خريد شهروند در اين بانک خبر داد و گفت : کارت مخصوص خريد شهروند با تخفيف‌هاي ويژه نيز توسط بانک شهر ارائه شده است که اعتبار آن نيز از طريق موجودي شهروندان در بانک شهر تأمين مي‌شود.


نظر شما