يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۶
کد خبر: ۳۳۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰
نايب رييس شوراي شهر تهران:
نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اين كه شهرداري کارهاي ارزشمند و قابل تقديري در اداره شهر تهران انجام مي دهد،گفت: يکي از اين اقدامات ارزنده انتخاب شهرداري تهران به عنوان يک نهاد برتر در کاهش آسيب ها و فساد اداري است.

به گزارش خبرنگار «شهر» حسن بيادي، نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران در حاشيه جلسه امروز شوراي شهر با بيان اين مطلب اظهار داشت: شهرداري کارهاي ارزشمند و قابل تقديري در اداره شهر تهران انجام مي دهد.شوراي شهر در خصوص برخي پروژه ها تاکيداتي دارد اما اين دال بر آن نيست که شهرداري کاري انجام نداده‌است.

يکي از اقدامات ارزنده اي که سال جاري اتفاق افتاده و زبانزد هم شد ، اين بود که در بين تمامي سازمانها و نهادهاي کشور، شهرداري تهران به عنوان يک نهاد برتر در کاهش آسيب ها و فساد اداري انتخاب شد، در توسعه حمل و نقل عمومي جايزه هاي بين المللي نيزدريافت کرده است اما اين دال بر عدم اعتراض ما بر نواقصمان نمي‌شود. علي رغم اين پيگيري‌ها ما با هم دوست و رفيق هستيم و همديگر را هم تاييد مي‌کنيم.

 

او با بيان اينکه از آقاي  حسيني معاون فني و عمراني شهرداري تهران ، بابت ادبياتم عذرخواهي کردم چون وي مسئول تمام اتفاقات نيستند و جديدا به سمت معاونت عمراني منصوب شده‌اند اظهار کرد: ما در فصل بودجه به دليل شفاف سازي مالي از اين مسائل زياد داريم اما خارج از اين موضع همه با هم رفيق هستيم. اينها براي پيشرفت کار است.

كهريزك 3سال در انتظار تنها 2پل

 

بيادي با اشاره به اعتراض خود در خصوص احداث پل در محدوده کهريزک گفت : الان سه سال است که آن منطقه به 2 پل نياز دارد. زباله‌هاي شهر تهران حتي قبل از توسعه کهريزک و در زماني که آنجا يک ده بود از 60 سال قبل، در آنجا دفن مي‌شد. افرادي اشتباه کرده‌اند که در کنار محل دفن زباله‌ها شهر را توسعه داده‌اند اما ساکنان کهريزک که گناه نکرده‌اند آن ها به امکانات نياز دارند. ما به دليل اين‌که عوارضي را به آن منطقه تحميل مي‌کنيم بايد خدماتي را به آنجا ارائه دهيم.
نظر شما