يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۳۹۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۳
سيدعليرضا سجادپور از اكران مخاطب خاص فيلم‌هاي عباس كيارستمي در سال 90 خبر داد و گفت: فيلم‌هاي اين كارگردان كه در جريان اكران عمومي با مشكل روبرو بوده، به صورت محدود به نمايش گذاشته خواهند شد.

سجادپور مدير اداره نظارت و ارزشيابي در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: اكران اين دسته از فيلم‌ها در راستاي تشكيل شوراي سياست‌گذاري سينما صورت گرفته است و فيلم‌هاي اين كارگردان در ميان آثار مخاطب خاص در سال 90 به نمايش دزخواهد آمد.


وي در ادامه بيان كرد: هدف از اكران اين فيلم‌ها نمايش آثار فيلمسازاني است كه در جريان اكران عام و عمومي مشكل دارند. صاحبان اين آثار از اكران بي‌بهره هستند و اين فرصت مناسبي است تا اين‌گونه از فيلم‌ها اكران شوند. البته اكران به صورت تك سانس نخواهد بود اما زمان اكران اين فيلم‌ها محدود است.


سجاد‌پور درباره‌ علت شروع اين اكران‌ها با آثار كيارستمي عنوان كرد: امسال هفتادمين سال تولد اين كارگردان و همچنين چهلمين سال فعاليت فيلمسازي ايشان است. به درخواست جمعي از دوستانشان و اعلام موافقتي كه داشتند اين كار انجام مي‌شود.


مدير اداره‌نظارت و ارزشيابي همچنين به اكران فيلم‌هاي نوروزي اشاره كرد و گفت: اسامي فيلم‌هاي اكران نوروز تا 15 اسفند اعلام خواهند شد. البته الان تا حدودي مشخص است اما به صورت قطعي در اين تاريخ فيلم‌هاي نوروز را اعلام مي‌كنيم.


سجادپور در ادامه گفت: فيلم اخراجي‌هاي 3 به احتمال زياد جز اسامي فيلم‌هاي اكران نوروزي خواهد بود.

نظر شما