پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۵
کد خبر: ۳۳۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار ، مسئولان اجراي پروژه بزرگراه شهيد صياد شيرازي از پايان عمليات زيرسازي اين بزرگراه تا پايان امسال خبر دادند.

به گزارش«شهر»، يه نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه7، فردين فراتي زاده، مشاور فني و عمراني شهردار منطقه 7 در خصوص پيشرفت اين پروژه اظهار داشت : حجم عمليات خاکبرداري در سطح کلي بزرگراه، به 95 درصد رسيده است و فضاي بزرگراه به نحوي است که اگر شهروندان بر فراز پل شيخ صفي بايستند، چشم انداز ميدان سپاه را بي هيچ مانعي شاهد خواهند بود.


او افزود: مسير بزرگراه در حال حاضر آماده عمليات پاياني زيرسازي است و تمامي موانع تاسيساتي از قبيل تاسيسات آب و گاز و مخابرات مرتفع و براي تعريض و پيشبرد پروژه جابه جا شده است.


فراتي زاده در ادامه با اشاره به آغاز تخليه تجهيزات پست قديمي در اين پروژه گفت: پروژه با سرعت مناسبي در حال پيشروي است وبرداشتن ديوارهاي حائل جنوب پل شيخ صفي نيز از نيمه گذشته و تقريبا 30 درصد اين ديوارها باقي مانده است.


مشاور شهردار منطقه 7 در امور عمراني و فني تصريح کرد: همچنين انجام عمليات نهرسازي و رفيوژمياني نيز در حال اجراست و اميدواريم تا پايان امسال، عمليات اجرايي پروژه به اتمام برسد و بزرگراه براي بهره برداري در پايان فروردين ماه، آماده شود.


پروژه بزرگراه شهيد صياد شيرازي از سال 79 به تقاطع رسالت، واقع در منطقه 7 رسيد که در 5 قطعه تا ميدان سپاه ادامه داشت. اکنون، قطعه آخر از اين پروژه در حال اجراست که با پايان آن، بزرگراه شهيد صياد به بهره برداري خواهد رسيد.

نظر شما