يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۱
کد خبر: ۳۴۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۸
ششمين دوره مجلات رشد شامل رشد کودک، نوآموز، دانش‌آموز، رشد نوجوان، جوان، تکنولوژي آموزشي، آموزش ابتدايي، مديريت مدرسه، آموزش راهنمايي تحصيلي، مدرسه فردا و رشد معلم منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، در اين مجموعه از مجلات رشد، ششمين شماره از ماهنامه «رشد مدرسه فردا» نيز از دوره هفتم و با شماره پي‌درپي 52، با مطالبي چون «دبيرستان آينده»، «زندگي در حال حرکت» و «آگهي سفرهاي مجازي» براي معلمان، کارشناسان فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش و دانشجويان تربيت معلم، در 32 صفحه و با قيمت 220 تومان منتشر شده است.

همچنين شماره 6 ماهنامه آموزشي، تحليلي و اطلاع‌رساني «رشد مديريت مدرسه» از دوره نهم و با شماره پي در پي 75 براي مديران، معاونان، مشاوران و مربيان مدارس با مطالبي چون «چرا بعضي معلمان در برابر تغيير مقاومت مي‌کنند؟»، «بدين وسيله استعفاي خودم را اعلام مي‌دارم»، «مديريت گروهي در سازمان‌هاي آموزشي» و «مستندسازي، حيات‌بخشي به تجربه‌‌ها» در 32 صفحه منتشر و با قيمت 220 تومان عرضه شده است.

شماره ششم مجله «رشد آموزش ابتدايي»، ماهنامه آموزشي، تحليل و اطلاع‌رساني، از دوره چهارم و با شماره پي‌درپي 115 براي آموزگاران دبستان، دانشجويان تربيت معلم و کارشناسان آموزشي منتشر و با عناويني چون «براي بهار»، «آموزش مجازي، استفاده‌ي مجازي!»، «پرورش دانش‌آموزان خلاق با پرسش‌هاي خلاق»، «مدرسه زيبا» و «ساده و کودکانه‌ نويسي در آثار هوشو» در 48 صفحه و با قيمت 320 تومان عرضه شده است.

ماهنامه «رشد جوان» نيز در اين مجموعه از دوره بيست و هفتم و با شماره پي‌درپي 225، ويژه دانش‌آموزان دوره متوسطه با مطالبي چون «گوهر شب چراغ ايران»، «موجودات فضايي» و «سفر به نطنز و ابيانه»، در 48 صفحه و با قيمت 350 تومان منتشر شده است.

همچنين «رشد تکنولوژي آموزشي» از دوره بيست و ششم و با شماره پي‌درپي 214، با مطالبي چون «بررسي جشنواره فيلم رشد»، «برنامه درسي ملي و پرورش اخلاق»، «تجربه‌هاي غيرسنتي تحصيل»، «رسالت اصلي مدرسه» و «مدرسه جذاب» در 48 صفحه و با قيمت 320 تومان عرضه شده است.

سري ماهنامه‌هاي آموزشي، تحليلي و اطلاع‌رساني رشد، توسط دفتر انتشارات کمک آموزشي سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، به مديرمسئلي محمد ناصري منتشر مي‌شوند و ششمين سري اين مجلات ويژه بهمن‌ماه به تازگي منتشر شده است.

نظر شما