پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۳۴۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۶
معاون شهري و فضاي سبز منطقه 19 گفت: در بهار امسال با ترسيم نمايي جديد از تصوير بهار و شهدا در محور تندگويان، زيبايي بصري اين معبر مهم دوچندان مي‌شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، مهندس محمدعلي نصر با اعلام اين خبر گفت: در اين نقاشي سعي مي شود تصويري متفاوت از بهار و زيبايي هاي آن ارائه شود ضمن اينکه ديوارهاي بدمنظر اين بزرگراه  نيز رنگ اميزي مي شوند. او  نورپردازي پلهاي سواره رو را از ديگر اقدامات اجرايي در راستاي افزايش زيبايي اين معبر دانست و افزود: علاوه براين اقدام که در راستاي افزايش روشنايي محور تندگويان انجام مي شود عمليات رنگ اميزي پايه چراغها نيز صورت مي گيرد.
نصر در تشريح اقدامات فضاي سبز محور تندگويان به کاشت گلهاي شب بو، لاله و نرگس اشاره کرد و گفت: همچنين فرش گل هاي موجود در پل شقايق و تندگويان تکميل مي شود.
به گفته او ايجاد باغ صخره اي در ورودي آزادگان، پاکسازي ديوارهاي پارک بعثت، کوددهي درختان و درختچه ها و کاشت نهال و واکاري حاشيه غربي و شرقي تندگويان از ديگر اقدامات اجرايي استقبال از بهار در اين محور هستند. نصر خاطرنشان کرد: فنس هاي فرسوده مقابل آبنماي هوانيروز و حاشيه غربي تندگويان به منظور کاشت درخت و درختچه جمع آوري مي شوند. علاوه براين در طرح استقبال از بهار خاکهاي مازاد رفيوژ تندگويان و حاشيه غربي اين بزرگراه نيز جمع آوري مي شود.

نظر شما