شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۴۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
همزمان با هفته احسان و نيکوکاري/
در آستانه عيد نوروز و همزمان با هفته احسان و نيکوکاري نخستين جشنواره سايه مهر ويژه تجليل و تقدير از خيرين و موسسات خيريه سطح محلات منطقه 14 نوزدهم اسفند ماه در مجموعه ورزشي نواب صفوي برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي اخلاق؛ کاووس صفايي ناييني با اعلام اين خبر افزود: در آستانه دگرگوني طبيعت و به منظور تجليل از موسسات خيريه و خيرين و ترويج فرهنگ نيکوکاري و کمک به نيازمندان در قالب جشنواره سايه مهر از 114 خير و موسسه خيريه که با دستان پر مهرشان اميدي دوباره در چشمان نيازمندان نمايان کرده و شوري دوباره در زندگي آنها ايجاد كرده‌اند تجليل و قدرداني خواهد شد.

به گفته مدير فرهنگي هنري منطقه 14 اين جشنواره که به همت شهرداري منطقه و با مشارکت مديريت فرهنگي هنري منطقه 14 برگزار خواهد شد که از يک ماه قبل تيم هايي به سرپرستي روساي مراکز شهرداري و مراکز فرهنگي هنري منطقه 14 با مساعدت شوراياري‌ها، ائمه جماعات، کسبه، حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج تعيين شدند تا نسبت به شناسايي و جلب مشارکت خيرين اقدام كند و تاکنون بيش از 250 شخص حقيقي و حقوقي فعال در به امور عام المنفعه شناسايي شده‌اند.

دبير جشنواره سايه مهر گفت: به محض اطلاع ساير خيرين اعم از حقوقي و حقيقي از برگزاري چنين جشنواره‌اي بصورت داوطلبانه جهت ارائه خدمات حمايتي، مادي و رفاهي خود به نيازمندان اعلام آمادگي کرده اند که اين جاي تقدير و تشکر دارد.

وي تصريح کرد: در اين جشنواره به همت نيکوکاران و خيرين به بيش از يکهزار بي سرپرست و نيازمند که قبلا در سطح محلات منطقه شناسايي شده اند و تحت پوشش هيچ نهادي قرار ندارند کمک خواهد شد.

صفايي ناييني به بخش‌هاي مختلف اين جشنواره اشاره کرد و افزود: در اين برنامه که با حضور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، روساي فرهنگسراها، معتمدان، شوراياران، فرماندهان حوزه‌ها و پارک‌هاي مختلف بسيج، سر کلانتري ششم فاتب، جمعي از مديران نهادهاي فرهنگي و شهري برگزار ميشود 14 فرد خير و موسسه خيريه که در زمينه­هاي اشتغال، کمک به افراد نيازمند، بي سرپرستان، تهيه جهيزيه، کمکهاي درماني، سرپرستان خانوارها، ايتام و مساعدت مالي فعاليت دارند بصورت نمادين لوح سپاس جشنواره تقديم خواهد شد.

رييس فرهنگسراي اخلاق سخنراني آيت ا... سيد مهدي طباطبايي، اجراي دکلمه در منقبت علي (ع) توسط اميد معنوي، ارائه گزارش جشنواره توسط علي محمد نژاد شهردار منطقه 14، سخنراني سيد محمد هادي ايازي معاون امور اجتماعي شهرداري تهران و همچنين حسن بيادي نائب رييس شوراي اسلامي شهر تهران را از بخشهاي اين برنامه اعلام کرد.

مجموعه ورزشي شهيد نواب صفوي در بزرگراه شهيد محلاتي، بين پل سوم و چهارم بلوار ابوذر، بوستان سميه واقع است.


نظر شما