يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۳۴۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
مرتضي تمدن در رابطه با تمهيدات استانداري تهران براي چهارشنبه آخر سال 89 گفت: ما در سه حوزه براي چهارشنبه آخر سال برنامه داريم تا آسيب ها و مخاطرات اين روز به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار شهر به نقل از روابط عمومي استانداري تهران،مرتضي تمدن در رابطه با تمهيدات استانداري تهران براي چهارشنبه آخر سال 89 گفت: ما در سه حوزه براي چهارشنبه آخر سال برنامه داريم تا آسيب ها و مخاطرات اين روز به حداقل برسد.

وي بخشي از برنامه هاي استانداري را معطوف به آموزش عمومي عنوان کرد و گفت: ما معتقديم با شادي درست و صحيح مي توان خيلي از خطرات را کاهش داد و اين آموزش از همين روزها آغاز و در بخش هاي مختلف رسانه اي با همکاري دستگاههاي مسئول مثل اورژانس و نيروي انتظامي آغاز شده است.

تمدن در عين حال گفت: البته هر جه به سمت چهارشنبه آخر سال نزديک مي شويم شيب اين آموزش ها بيشتر خواهد بود.

وي تصريح کرد: آموزش بحث بسيار مهمي است . ما در سال گذشته نيز با همين روش توانستيم تا حدود زيادي آسيب ها و مخاطرات چهارشنبه آخر سال را کاهش دهيم.

استاندار تهران بخش دوم برنامه هاي نهادهاي دولتي براي چهارشنبه آخر سال را برخورد با کساني عنوان کرد که مواد آتش زاي غير استاندار را توليد و توزيع مي کنند .

وي گفت: نيروي انتظامي و ساير دستگاههاي مسئول به جاي کلنجار رفتن با شاخه ها به سراغ ريشه ها رفته و با کساني را که در حد وسيع مواد آتش زاي غيراستاندار مي فروشند برخورد مي کنند.

تمدن از شناسايي انبارک هاي اين گونه افراد در حاشيه جنوبي شهر تهران و برخي شهرهاي پيراموني خبر دادو گفت: قريب به 10 الي 15 انبارک اينها که از قبل مشخص شده بود مسدود شد وهمين طور که جلو مي رويم اين روند ادامه داشته و با توزيع کنندگان مواد محترقه غيراستاندار برخورد جدي صورت مي گيرد.

وي در تشريح سومين برنامه از اقدامات بازدارنده دستگاههاي مسئول در روز چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در اين روز با کمک و مشارکت مردم تلاش مي کنيم جلوي سواستفاده کنندگان از اين فضا را بگيريم زيرا آنها براي جان مردم مخاطره ايجاد مي کنند.

استاندار تهران افزود: آنهايي که آموزش ها را ديده و توصيه ها را شنيده اند اما تعمد دارند آسايش عمومي مردم را دچار مشکل کنند برابر قانون با آنها برخورد مي شود.

وي در پايان تصريح کرد: نيروي انتظامي پيش بيني هاي لازم را انجام داده تا اين گونه افراد امکان ايجاد مزاحمت براي مردم را نداشته باشند.

نظر شما