دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۹
کد خبر: ۳۴۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۹
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از افتتاح و راه اندازي چهار مجموعه فرهنگي و ورزشي در اين منطقه همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، رفيع، معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 با اشاره به اينکه باشگاه چاقي منطقه با حضور مسوولان اداره کل سلامت شهرداري تهران در تاريخ 11 اسفند ماه به بهره برداري رسيد، گفت: مجموعه ورزشي شهربانو، دومين مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي منطقه و خانه شهيد نيز طي هفته آينده رسماً افتتاح و به‌بهره برداري مي رسد.


او در تشريح اقدامات حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه15 در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار گفت: اقدامات بسيار گسترده‌اي در اين زمينه شروع شده و در حال اجراست که از جمله آنها مي توان به اجراي طرح نهال کاري و برگزاري کارگاه آموزشي گل‌هاي آپارتماني در محلات رضويه و ولي عصر، برگزار جشن بهاريه يا دوست سبز در اين محلات، آغاز به کار طرح هبه، تشکيل بانک اطلاعاتي نيازمندان محلات و اجراي طرح ضربتي رسيدگي به مشکلات اقشار آسيب پذير اشاره کرد.


رفيع افزود: بر پايي اردوي زيارتي – گردشگري در 20 محله منطقه، برپايي ايستگاه سلامت در محله رضويه، برگزاري اردوي گردشگري ويژه ايتام در سطح نواحي هشتگانه ، شروع غبارروبي و عطرافشاني 110 مسجد سطح منطقه ، توزيع 5000 بسته فرهنگي در قالب بروشور، دعاي سفر، کارت تبريک شهردار، نقشه گردشگري و برگزاري مسابقه ورزشي بانوان و آقايان در سه رشته طناب کشي، پرتاب دارت و روپايي در محلات رضويه و ولي عصر از ديگر فعاليت‌هاي اجرايي در اين زمينه است.


او خاطر نشان کرد: هماهنگي جهت حضور شهردار منطقه در مساجد و ملاقات با شهروندان و ديدار شهردار و قائم مقام منطقه با خانواده‌هاي معظم شهداي سطح محدوده به طور جد در حال انجام است.


اين مسئول شهري يادآور شد: بر پايي نمايشگاه فرهنگي بهترين هفت سين نوروز در محله رضويه در تاريخ 22 اسفند و برگزاري برنامه مهماني لاله‌ها از جمله اقداماتي است که در اين راستا اجرا مي‌شود.

نظر شما