يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۹
کد خبر: ۳۴۴۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۰
پنجشنبه - 19 اسفند - جشن نيکوکاري به منظور تامين مايحتاج خانوار‌هاي آسيب پذير و کم بضاعت در سراسر كشور برگزار مي شود .

به گزارش خبرنگار شهر ، اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) با انتشار اطلاعيه‌اي برنامه‌هاي جشن نيكوكاري در روز 19 اسفند را اعلام و از عموم شهروندان براي حضور در اين امر خداپسندانه دعوت به عمل آورد.

در اين اطلاعيه تصريح شده است: حدود 100 هزار پايگاه در سراسر کشورآماده دريافت هداياي مردمي اعم از نقدي و غير نقدي ميباشد.

پايگاه‌ها و دفاترکميته امداد ،مدارس ،مساجد وسايرظرفيت ها در اين راستا به کار گرفته شده تا ان‌شاءالله مردم سخاوتمند کشورمان بتوانند با سهولت در اين امر خدا پسندانه شرکت داشته باشند.

همچنين پايگاههاي اصلي اين جشن در تهران عبارت است از:

حسينيه ارشاد واقع در خيابان شريعتي، مسجد النبي(ع) واقع در ميدان نبوت (هفت حوض)، امامزاده صالح(ع) واقع در ميدان تجريش.

برپايه‌ي اطلاعيه اداره کل روابط عمومي و اطلاع رساني امداد امام(ره) شماره حساب ريالي3333 کميته امداد امام خميني(ره) نزد بانک ملي ايران شعبه پيام انقلاب اسلامي براي هموطنان داخل کشور و ارزي 333 همين بانک جهت ايرانيان عزيز خارج از کشور داير مي باشد تا از اين طريق کمک هاي نقدي خود را به دست

نيازمندان برسانند.

همچنين به منظور آغاز نمادين و رسمي اين جشن معنوي و ارزشمند که با هدف جمع آوري هداياي مردمي براي اقشار نيازمند برگزار مي‌شود، صبح روز پنجشنبه 19 اسفند ساعت 30/9 دقيقه با حضورآقاي حسين انواري سرپرست و معاونين ومديران کل کميته امداد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و تعدادي از مديران و مسئولان مدعو ،زنگ نيکوکاري در مدرسه دخترانه امام رضا (ع) واقع در تهرانپارس به صدا در مي‌آيد.

نظر شما