رييس مركز نظارت همگاني شهرداري تهران 1888 در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت:بر اساس ارزيابي اين مركز از مناطق 22گانه به استناد ملاکهايي نظير جمعيت، مساحت، بافت فرسوده، ميزان پيامهاي دريافتي، سهم گلايهمندي، تقديرها، تخلفات کارکنان و سرعت و کيفيت رسيدگي به پيامها، شهرداري منطقه 10 توانست «وضعيت خيلي خوب» را از آن خود کند و ساير مناطق نيز در رده «خوب» و «متوسط » جاي گرفتهاند.
عليرضا محمودي ادامه داد: از ميان پيامهاي دريافت شده توسط اين مرکز طي چهار ماهه ابتداي سال جاري، مناطق 5، 4 و 2 و شرکت واحد اتوبوسراني، سازمان نظارت بر تاکسيراني و سازمان حمل و نقل و ترافيک بيشترين پيامهاي دريافتي را داشتهاند.
وي خاطرنشان كرد: همچنين مناطق 21، 22 و 17 و سازمان فرهنگي هنري و شرکت شهروند نيز کمترين ميزان پيامهاي دريافتي را طي بازده زماني ياد شده داشتهاند.
محمودي در ادامه با بيان اينكه در حوزه کيفيت رسيدگي به پيامها، ويژگيهايي نظير ميزان رضايتمندي شهروندان، کامل بودن پاسخ، مرتبط بودن پاسخ با خواسته شهروند، منطقي بودن با قوانين و مقررات جاري و ... مورد ارزيابي قرار ميگيرد، افزود: بر اين اساس بالاترين کيفيت رسيدگي به پيامها مربوط به منطقه 9، شرکت فناوران شهر، شرکت واحد اتوبوسراني، سازمان مهندسي و عمران و سازمان حمل و نقل و ترافيک بوده است.