شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۳۴۵۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
زنگ "نيكوكاري " امروز به طور همزمان در مدارس سراسر كشور طنين‌انداز شد.

به گزارش " شهر " زنگ نيكوكاري صبح امروز به طور نمادين در مدرسه راهنمايي دخترانه امام رضا (عليه‌السلام) نواخته شد؛ در اين مراسم حسين انواري سرپرست كميته امداد و زكريا يازرلو معاون پرورشي و تربيت‌بدني وزير آموزش و پرورش حضور داشتند.


در اين مراسم، انواري با اشاره به اينكه يكصد هزار پايگاه در سراسر كشور آمادگي جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي مردم را دارند، گفت: در برگزاري جشن نيكوكاري امسال همانند سال‌هاي گذشته سازمان بسيج مستضعفين، وزارت آموزش و پرورش، صدا و سيما و كميته امداد همكاري دارند.


سرپرست كميته امداد با اشاره به اينكه سال گذشته درآمد حاصله از جشن نيكوكاري 13 ميليارد تومان بود، افزود: پيش‌بيني مي‌شود اين مبلغ امسال بالغ بر 20 ميليارد تومان باشد.


وي تأكيد كرد: كمك‌هاي جمع‌آوري شده به خصوص كمك‌هاي نقدي در اسرع وقت به نيازمندان و محرومان داده خواهد شد ضمن اينكه كمك‌هاي غيرنقدي نيز پس از بسته‌بندي به نقاط محروم كشور ارسال مي‌شود.


در ادامه اين مراسم، معاون پرورشي و تربيت‌بدني وزير آموزش و پرورش با اشاره به پتانسيل اين وزارتخانه براي همكاري با مجموعه امداد در خصوص برگزاري جشن نيكوكاري گفت: تمامي مدارس سراسر كشور امروز چنين برنامه‌اي را در خصوص جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي براي نيازمندان دارند.


يازرلو اظهار اميدواري كرد كه با كمك‌هاي جمع‌آوري شده از سوي امداد و وزارت آموزش و پرورش بتوانيم سالي نو و خوب را براي خانواده‌ها رقم بزنيم.

نظر شما