سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۴۵۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
مسئول دبيرخانه مجلس دانش‌آموزي كشور:
مسئول دبيرخانه مجلس دانش‌آموزي كشور از برگزاري نخستين نشست پنجمين دوره مجلس دانش‌آموزي در روز يك‌شنبه 22 اسفند ماه سال جاري با حضور مسئولان ارشد نظام در محل ساختمان سابق مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر به نقل از مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهي‌روا مسئول دبيرخانه مجلس دانش‌آموزي كشور گفت: در روز شنبه 21 اسفند ماه 89 نمايندگان مجلس دانش‌آموزي پس از استقرار در اردوگاه شهيد باهنر تهران، در قالب سه كارگاه «دوره آداب و مهارت‌هاي نمايندگي، مباني بصيرت و ولايت و طرح عمليات تدوين سند»، آموزش‌هاي تخصصي را خواهند ديد؛ همچنين، در اين روز با حضور در حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق مي‌كنند.

 

وي با اشاره به حضور مسئولان ارشد نظام در روزهاي كاري اين دوره از مجلس دانش‌آموزي اظهار داشت: انتخابات هيئت رئيسه مجلس دانش‌آموزي كشور، پس از برگزاري مراسم تحليف نمايندگان و سخنراني وزير آموزش و پرورش، با معرفي و نطق نامزدهاي عضويت در هيئت رئيسه و اخذ رأي از نمايندگان برگزار مي‌شود.

 

پناهي‌روا ديدار با مسئولان ارشد نظام و برگزاري كميسيون‌هاي تخصصي دانش‌آموزي را از ديگر برنامه‌هاي اعضاي مجلس دانش‌آموزي اعلام كرد و افزود: سه مورد از اصلي‌ترين موضوعات مربوط به جامعه دانش‌آموزي بر اساس نظرات نمايندگان مورد رأي‌گيري قرار خواهد گرفت كه در نهايت به عنوان محور "سند " انتخاب مي‌شود.

 

مسئول دبيرخانه مجلس دانش‌آموزي كشور در پايان خاطرنشان كرد: مجلس دانش‌آموزي امكاني براي پويايي جامعه دانش‌آموزي است تا ضمن مطرح‌كردن دغدغه دانش‌آموزان، به مطالبات آنها نيز رسيدگي شود.

نظر شما