دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۴۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار و با حضور مشاور شهردار تهران در امور بانوان، مدير کل امور بانوان شهرداري تهران و شهردار منطقه15 مجموعه فرهنگي – ورزشي شهربانو با امکانات ويژه در مجموعه 27 هکتاري بوستان پرديس بانوان منطقه 15 افتتاح شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، مسوولان حاضر ضمن افتتاح اين مرکز از قسمت‌هاي مختلف آن نظير سالن بدنسازي مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته بدنسازي، بخش آموزشي در رشته‌هاي هنري و صنايع دستي، سايت رايانه مجهز جهت برگزاري دوره‌هاي آموزشي مهارت‌هاي هفت گانه کامپيوتر(ICDL)، سالن مزون لباس، سالن آرايش و پيرايش و آتليه عکاسي بازديد به‌عمل آوردند.


بنابراين گزارش، زهرا معدني‌پورمدير کل امور بانوان شهرداري تهران ضمن قدرداني از راه‌اندازي مجموعه ياد شده در منطقه 15 گفت: توجه به بانوان به‌عنوان افراد تاثير گذاربه جهت نقش چندگانه آنها به‌عنوان مادر و همسر و اهميت دادن به مسايل مربوط به تحکيم بنيان خانواده حسب ملاحظاتي که در فرهنگ و آيين ما وجود دارد بسيار حائز اهميت است.


او افزود: مهياکردن محيط‌هاي امن و سالم جهت اعتلاي اين نقش باعث مي‌شود که ثمرات آن به صورت مستقيم به‌خانواده‌ها برگردد و اميدواريم که به ياري خداوند تمام نيازهاي شهروندان در حوزه فرهنگي و اجتماعي در کلان شهر تهران برآورده شود.


در ادامه رفيع معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 15 نيز ضمن بيان سخناني در ارتباط با اجراي طرح استقبال از بهار و مهيا شدن شهر براي جشن ملي ايرانيان گفت: امنيت و رفاه امروز ماحصل جانفشاني‌ها و فداکاري‌هاي جواناني است که در سخت‌ترين شرايط ايستادگي کردند و ما همواره بايد ياد و خاطره آنان را گرامي بداريم و از خانواده‌هاي آنان تکريم کنيم.


او افزود با توجه به اينکه نيمي از جامعه انساني را زنان تشکيل مي‌دهند و توجه به آنان نقش بسزايي در پيشرفت جامعه دارد؛ در راستاي ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي بانوان مجموعه شهربانو در بزرگترين بوستان جنوب شهر تهران ويژه بانوان افتتاح شد تا خدمات فرهنگي – ورزشي با کيفيت و استاندارد به آنان ارائه شود.


معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه خاطرنشان کرد: هر چه در اين ارتباط هزينه شود، سرمايه گذاري است و آينده فرزندان ما را براي زندگي بهتر تسهيل مي‌کند.

نظر شما