دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۴۷۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
اداره خدمات شهري منطقه 17 روزانه 23 ميليون مترمربع ازمعابر محله را روفت و روب مي‌كند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17، محمد رضا اخلاصي مدير پروژه بهسازي محله بلورسازي با علام اين خبر افزود : «در اين طرح ، محله بلورسازي به عنوان محله پايلوت در نظر گرفته شده و عوامل اجرايي اداره خدمات شهري در ناحيه سه تلاش مي كنند محله را در آستانه سال نو، آماده استقبال از بهار كنند . »
او با اشاره به شستشوي روزانه و گندزدايي مخازن مكانيزه در طول اجراي طرح گفت : « نصب زيرمخزني هاي بتوني از شروع طرح تا پايان آن ادامه دارد و نصب مخازن جايگزين برحسب نياز در محله انجام مي شود.»
اخلاصي از شستشوي پل هاي عابر پياده ، پل هاي فلزي سواره رو و پناهگاه ايستگاه هاي اتوبوس خبرداد و اظهار داشت : « شستشوي پانل هاي آگهي ، تابلوهاي ترافيكي بزرگتر و كوچكتر از نيم مترمربع ، پايه چراغ هاي راهنمايي و گاردريل ها در اين برنامه پيش بيني شده است و عوامل اجرايي خدمات شهري ناحيه سه ، نرده هاي ترافيكي و بي آرتي ، جداول و نيوجرسي ها را شستشو مي دهند . »
معاونت امورشهر و فضاي سبز منطقه ، نيروهاي شهربان در عمليات رفع سد معبرهاي ساختماني و صنفي در محله نهايت تلاش خود را خواهد كرد و مشاركت و همكاري شهروندان با عوامل شهربان در جلوگيري از سد معبر دستفروشان ، وانتي ها ، بساط گستران و چرخ ها بسيار موثر است .

پيش بيني مي شود در حين اجراي طرح روزانه 250 هزار كيلوگرم شاخ برگ و ضايعات از محله بلورسازي جمع آوري شود . جمع آوري خاك و نخاله از معابر محله و رفع عيب و نقص مخازن مكانيزه در طول اجراي طرح ، از ديگر فعاليت هاي اداره خدمات شهري ناحيه سه به شمار مي‌رود . بازپيرايي محله بلورسازي از نيمه دوم بهمن سال جاري آغاز شد و تا پانزدهم فروردين سال آينده ادامه دارد . همچنين ادارات فضاي سبز ، زيباسازي ، بازيافت و واحدهاي ساماندهي و محيط زيست حوزه و ناحيه سه نيز در بازپيرايي محله بلورسازي فعاليت مي كنند .

نظر شما