دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۴۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷
معاون امور مناطق شهرداري تهران با حضور در جلسه نظارت دوره اي بر عملکرد شهرداري منطقه 15 در طرح استقبال از بهار 90 ، تکميل سه بزرگراه فرامنطقه اي شامل بزرگراه‌هاي امام علي (ع)، شهيد شوشتري و دولت آباد را از اولويت‌‌هاي مهم شهرداري دانست.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، عيسي شريفي، معاون امور مناطق شهرداري تهران در اين جلسه يادآور شد: تکميل سراي محلات، بهسازي بوستان‌هاي منطقه، تقاطع امام رضا(ع) – دولت آباد، مجموعه‌هاي ورزشي، شبکه حمل‌ونقل عمومي، تعريض افسريه، بازگشايي برخي محورها، خيابان شهيد رحيمي و هم‌چنين بحث بافت فرسوده از جمله مواردي است که منطقه بايد به دنبال تکميل و بهره‌برداري آنها باشد.


او با اشاره به اجراي طرح استقبال از بهار در اين منطقه گفت: اين طرح در پنج محور شامل فرامنطقه‌اي آزادگان، در کل منطقه به طور عموم، محور نمونه خيابان خاوران، محله ويژه محله رضويه و بهار با محرومان اجرا مي‌شود که انصافاً محورهاي انتخابي در منطقه 15 بسيار مناسب بوده است.


معاون امور مناطق شهرداري تهران با تاکيد بر اجراي طرح استقبال از بهار در ارتباط با بهار با محرومان گفت: اين کار بايد براي رضاي خدا انجام شود و به پيروي از امير المومنين علي (ع) به اهميت موضوع توجه داشته و کرامت انساني نيز رعايت شود.


او هم‌چنين افزود: اقدام شاخص منطقه در زمينه انجام يک کار ويژه در هر ناحيه همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار ايده بسيار خوبي بود که مورد تقدير است.


شريفي در اين جلسه هم‌چنين به مواردي نظير تکميل پروژه هاي نيمه تمام، تعيين اولويت در اجراي طرح‌ها، کيفيت در اجراي کار، پرهيز از انجام کار بدون مطالعه وپژوهش، مديريت برهزينه‌ها، تشکيل کميسيون فني و عمراني منطقه، طرح جامع و حمل و نقل و ترافيک تاکيد کرد.


دراين جلسه مجتبي يزداني شهردار منطقه 15 به تشريح اقدامات منطقه در سال 89 ، اجراي طرح استقبال از بها، پروژه هاي آماده افتتاح و برنامه هاي سال 90 پرداخت.


اين گزارش حاکي است كه عيسي شريفي، شهردار منطقه 15، معاونان و شهرداران نواحي از روند اجراي طرح استقبال از بهار در سطح محدوده منطقه و از برخي از پروژه‌هاي منطقه شامل خانه شهيد ، پرديس سلامت و مرکز فرآموز، مجموعه ورزشي شهيد ارسنجاني، باشگاه چاقي، بوستان‌هاي کوهسار و گلگشت بازديد کردند.

نظر شما