يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۳
کد خبر: ۳۴۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
به مناسبت روز طبيعت برگزار مي‌شود؛
معاونت تفريحات سالم سازمان ورزش شهرداري تهران از برگزاري 22 برنامه‌ي ورزشي به مناسبت روز طبيعت در 13 فروردين سال 90 خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش شهرداري تهران ، داوود آذرنوش معاون تفريحات سالم سازمان ورزش شهرداري تهران در اين باره اظهار داشت: طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، شهروندان تهراني در روز طبيعت در 22بوستان پايتخت گرد هم مي‌آيند تا در برنامه هاي تفريحي – ورزشي که توسط تربيت‌بدني مناطق اجرا مي‌شود ، حضور يافته و روز بانشاط و شادي را سپري کنند.

براين اساس پارکهاي نياوران در منطقه يک ، طرشت در منطقه 2 ، ملت در منطقه 3 ،پليس در منطقه 4 و ميعاد در منطقه 5 ، آماده‌ي حضور شهروندان خواهند بود.

 

تربيت بدني مناطق 6 تا 10 نيز به ترتيب در پارکهاي لاله ، آزادگان ، فدک ، المهدي و تهراني برنامه هاي تفريحي – ورزشي را برگزار مي کنند.

 

همچنين حوزه‌ي ورزش مناطق 11 تا 15 به ترتيب در بوستانهاي رازي ، پارک شهر ، پيروزي، سهند و فداييان اسلام در خدمت شهروندان خواهند بود.

 

پارکهاي بعثت ، بهاران ، قائم و 22 بهمن به ترتيب در مناطق 16 تا 19 شهرداري به عنوان محل برگزاري تفريحات ورزشي معرفي شده‌اند.

 

فرهنگسراي ولا (وليعصر) در منطقه 20،پارک نرگس در منطقه 21 و پارک چيتگر در منطقه 22 نيز مهياي حضور شهروندان مي‌شوند

نظر شما