شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۵۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰
جلسه شوراي معاونان شهرداري در بوستان ولايت تشکيل شد؛
شوراياران منطقه 19 با حضور در پادگان قلعه مرغي از شهرداري تهران براي احداث بوستان ولايت در اين منطقه قدرداني کردند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، بعد ازظهر ديروز ـ 9فروردين ـ دبيران شوراياران محلات سيزده گانه شهرداري منطقه در جلسه شوراي معاونين شهرداري تهران با اهداي گل به معاونان شهرداري تهران و شهردار منطقه 19 از عمليات جهادي شهرداري تهران براي احداث بوستان ولايت تجليل کردند.


فرامرز عزيزنژاد رييس هيات رييسه شوراياران منطقه درباره اين برنامه گفت: سال‌ها بود که الحاق اين پادگان به شهر تهران به آرزوي ديرينه تبديل شده بود. حال که به فضل خدا و حمايت رهبر معظم انقلاب اين موضوع سرانجام گرفت، از طرف شهروندان منطقه 19 بر خود لازم دانستيم تا از زحمات شهردار تهران قدرداني کنيم.


او به عمليات شبانه روزي که براي احداث بوستان ولايت انجام مي شود اشاره کرد و افزود: براي آن که اين بوستان در 60 روز حاضر شود، از نزديک شاهد عمليات شبانه روزي شهرداري هستيم و اميدواريم با دلسوزي و مسئوليت پذيري که امروز در شهرداري تهران وجود دارد، سوم خرداد شاهد افتتاح اين بوستان بزرگ براي مردم جنوب تهران باشيم.


عزيز نژاد در ادامه گفت: اين اولين بار است که پروژه به اين بزرگي و مهمي در فرصت زمان کوتاهي به بهره برداري مي رسد، بنابراين وظيفه ماست که با قدرداني به مسئولان خود دلگرمي بدهيم. جادارد از حضور آنها در اين ايام تعطيل که همه در مسافرت و مرخصي هستند ولي مسئولان ارشد شهرداري براي انجام اين پروژه شبانه روزي فعاليت ميکنند، قدرداني کنيم.


عيسي شريفي، معاون امور مناطق شهرداري تهران نيز در اين جلسه با تشکر از حضور گرم و صميمانه شوراياران تاکيد کرد: همه تلاشمان را براي انجام کار باکيفيت و مناسب در مدت زمان کوتاهي که پيشرو داريم به کار خواهيم بست.


او تدبير شهردار تهران را ايجاد بهترين مکان براي استفاده همه مردم از بزرگترين بوستان شهري اعلام کرد و افزود: آنچه امروز در بوستان ولايت اتفاق مي افتد، تلاش صميمانه و دلسوزانه همه معاونان شهردار تهران است تا در اسرع وقت اين پروژه به مردم تحويل شود.


شريفي در پايان سخنان خود از حضور گرم شوراياران منطقه 19 در ايام تعطيلات نوروزي قدرداني کرد.


در پايان اين برنامه دبيران شوراياري با حضور در بخش هاي در حال اجراي بوستان ولايت از نزديک مراحل پيشرفت اين پروژه بازديد کردند.

نظر شما