شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۳۵۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
قائم مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران:
قائم مقام معاون خدمات شهري با بيان اينکه بهسازي و ساماندهي محور ميدان 9 دي تا درب شمالي بهشت زهرا (س) در حال انجام بوده و تا 31 فروردين ماه به اتمام مي رسد، گفت: اميدواريم در سال جاري اجراي سرانه هاي پيش بيني شده در حوزه خدمات شهري به طور کامل و صد در صدي محقق شود.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، احمدي بافنده، قائم مقام معاون خدمات شهري درمورد اقدامات صورت گرفته توسط حوزه خدمات شهري شهرداري تهران در ايام نوروز با اشاره به نام گذاري سال جديد به عنوان سال «جهاد اقتصادي» توسط مقام معظم رهبري و تاکيد ايشان به همت مضاعف و کار مضاعف، خاطرنشان کرد: در سال جديد تمامي  پرسنل و پيمانکاران حوزه خدمات شهري با همت و کار مضاعف در ايام تعطيلات مشغول به کار و خدمات رساني به شهروندان هستند.


او ادامه داد: بنا به دستور شهردار تهران در مورد بهسازي و ساماندهي سه محور ميدان 9 دي تا درب شمالي بهشت زهرا(س)، بزرگراه شهيد همت و بزرگراه آزادگان توسط سه معاونت خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيک و عمراني هم اکنون اين بزرگراه ها در حال ساماندهي و رفع اشکال بوده که تا پايان 31 فروردين ماه سال جاري اقدامات بهسازي آنها به اتمام مي رسد.


احمدي بافنده افزود: اقدامات زيباسازي و فضاي سبز دو محور ديگر که مربوط به معاونت هاي ترافيک و عمراني بوده نيز به عهده معاونت خدمات شهري است.


قائم مقام معاون خدمات شهري شهرداري تهران در ادامه به تبديل بيش از 60 هکتار از مجموعه پادگان قلعه مرغي به فضاي سبز و ايجاد بوستان ولايت اشاره کرد و گفت: اين پروژه نيز تا خرداد ماه سال جاري به بهره برداري مي رسد.


او همچنين از اجراي کار رفروژ مياني بزرگراه بهشت زهرا (س) حد فاصل روستاي صالح آباد از پل شهيد صنيع‌خاني تا درب شمالي بهشت زهرا(س) خبر داد و گفت: هم اکنون در اين مسير جداول شکسته جمع آوري، چراغ هاي روشنايي تغيير کرده و گارد ريل مناسب در مسير نصب مي شود تا از بروز سوانح خطرناک در اين مسير به نحو مناسب جلوگيري هاي لازم به عمل آيد.


احمدي بافنده در ادامه در مورد مهمترين اقداماتي که اجراي آن در سال جاري پيش بيني شده است، اظهار کرد: يکي از بحث هاي اساسي، اجراي سرانه هاي پيش بيني شده براي اقدامات در نظر گرفته شده در حوزه خدمات شهري است که بايد به طور کامل صورت گيرد و در اين راستا اميدواريم تا سال 91 تمام ظرفيت هاي شهرداري بر اساس استاندارد هاي مورد قبول شهرداري در اين حوزه به انجام رسد.


او با بيان اينکه به طور مثال اگر قرار است طبق برنامه پيش بيني شده سه ميدان تره بار در محله ايجاد شود در زمان بندي تعيين شده اين اقدام صورت گيرد، افزود: در تمام حوزه هاي خدمات شهري به دنبال تحقق اهدافمان تا مرز صد در صد هستيم و به طور کل هدف حوزه خدمات شهري اجراي کامل و همه جانبه پروژه هاي مورد نظر است.


اين مسئول خدمات شهري شهرداري تهران اضافه کرد: در بحث سيستم بازيافت زباله اميدواريم در سال جاري تمام ظرفيت تعيين شده که حدود هفت هزار تن زباله در روز بوده به طور کامل پردازش شود و علاوه بر آن بخش هاي مربوط به تبديل زباله به کمپوست و انرژي الکتريکي و حرارتي نيز با سرايه گذاري مناسب به انجام رسد.


او در ادامه با بيان اينکه تا بهمن ماه سال 91 با سرمايه گذاري هاي مناسب در حوزه خدمات شهري اميدواريم تمام برنامه هاي پيش بيني شده به بهره برداري برسد، افزود: در سال جاري اميدوارم حدود 60 درصد از برنامه هاي پيش بيني شده اجرايي شود و در سال 91 نيز با حضور شهردار تهران در مجموعه شهرداري و با حمايت هاي مطلوب ايشان، تمامي سرانه هاي تهران در حوزه خدمات شهري به صد در صد رسيده و به شکل کامل محقق شود.

نظر شما