سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۵۲۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
از سوي مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 برگزار مي‌شود
مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 22 و فرهنگسراي تهران همزمان با روز زمين پاك (دوم ارديبهشت) ويژه‌برنامه «همرنگ زمين» را در سطح اين منطقه برگزار مي‌كند.
به گزارش خبرنگار شهر، اين برنامه با مشاركت معاونت اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 22، اداره بازيافت منطقه 22، نيروي انتظامي و اداره راهنمايي و رانندگي اين منطقه در روز جمعه دوم ارديبهشت‌ماه جاري برگزار مي‌شود.
در اين ويژه‌برنامه در مسيري كه با هماهنگي نهادهاي ذكر شده مشخص مي‌شود عروسك‌هاي تن‌پوش بزرگ با سطل‌هاي تفكيك زباله كه به صورت كوله‌پشتي حمل مي‌كنند با توزيع شعارها و پيام‌هاي فرهنگي با موضوع زمين پاك و تفكيك زباله به جمع‌آوري نمادين زباله‌ها مي‌پردازند و در پايان بيانيه‌اي در اين زمينه قرائت مي‌شود.
در طول اين مسير كه با حضور خانواده‌هاي تهراني برگزار مي‌شود شاخه‌هاي گل به افراد سيگاري اهدا خواهد شد.
همچنين کتابخانه شيخ مفيد خانه فرهنگ اميرکبير به مناسبت بزرگداشت سعدي نمايش خلاق محرم سر ( حکايتي از گلستان سعدي ) را در تاريخ اول ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌كند.

ارتقا فرهنگ وجدان کاري، امانتداري، کسب درامد و رزق حلال از جمله اهدافي است كه در راستاي آشنايي کودکان با ادبيات کهن ايراني و بکارگيري هر چه بيشتر متون پند آموز در اين برنامه در نظر گرفته شده است.

اين نمايش به كارگرداني «مهدي اسماعيلي» و نويسنده انيميشن‌هاي مختلف و پندآموز شکرستان روز اول ارديبهشت‌ماه از ساعت 10 تا 11 در مدرسه ابتداي طوبي به نشاني 35 متري گل‌ها، ياس ششم برگزار مي‌شود.
نظر شما