شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۵۴۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸
30 فيلمنامه بخش دانش آموزي جشنواره محله چهارمين جشنواره بين المللي فيلم شهر با قابليت دانلود و به منظور استفاده علاقمندان، روي سايت اين جشنواره قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم شهر، اين فيلمنامه ها به سرپرستي فرهاد توحيدي در قالب کارگاه آموزشي براي ساخت در بخش دانش آموزي جشنواره فيلم شهر در اختيار شرکت کنندگان آن قرار داده مي شود.

 

بخش فيلم محله ، با هدف ارتقا سطح فرهنگي- هنري در محله ها و آشنايي دانش آموزان با هنر فيلم سازي و تجربه اندوزي در اين حوزه طراحي و اجرا مي شود.

 

براساس اين گزارش، اين بخش از جشنواره فيلم شهر امسال با قدرت و جديت بيشتر براي کودکان، نوجوانان و جوانان در گروه هاي سني 7 تا 18 سال برگزار مي شود.

 

موضوعات بخش فيلم محله اين دوره با رويکرد «شهري انساني براي انسان شهري» در شش محور شهر: ايمان و اخلاق، شهر: آگاهي و عقلانيت، شهر: سلامتي و نشاط، شهروند: شناخت و بهره مندي از خدمات، شهروند: احترام به حقوق ديگران و شهروند: همراهي و مشارکت برگزار مي شود.

 

علاقمندان براي دانلود اين فيلمنامه ها مي توانند به سايت جشنواره به آدرسwww.urbanfilmfest.ir مراجعه کنند.

چهارمين جشنواره فيلم شهر با رويکرد «شهري انساني براي انسان شهري» در قالب بخش هاي رقابتي فيلم هاي سينمايي، کوتاه، مستند و انيميشن از 24 تا 29 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران و گيلان برگزار مي شود.

نظر شما