شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۳۵۴۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
عمليات بهسازي و زيباسازي محور ويژه خيابان شهيد رجائي به عنوان يکي از مهمترين خروجي و ورودي‌هاي شهر تهران از سوي شهرداري منطقه 20 در دست اجرا بوده و به مراحل پاياني خود نزديک مي‌شود .
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، مجتبي حسينعلي بيگي شهردار ناحيه سه منطقه با اشاره به اينکه خيابان شهيد رجائي به عنوان يکي از ورودي هاي مهم و پرتردد شهر تهران و منطقه 20 براي دسترسي شهروندان به بهشت زهرا و استان هاي جنوبي و مرکزي شهر مورد استفاده قرار مي‌گيرد خاطرنشان کرد: پس از بررسي هاي لازم عمليات اجرايي بهسازي اين خيابان در بخش هاي عمراني ، فضاي سبز ،ترافيکي ، زيباسازي و ... از ابتداي اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا پايان فروردين ماه سال جاري ادامه دارد.
شهردار ناحيه سه منطقه 20، احداث 3 آبنما در خيابان شهيد رجائي ورودي شهرک 13 آبان ، تقاطع خيابان شهيد رجائي و خروجي عظيم آباد را از جمله اقداماتي برشمرد که در تلطيف روحيه شهروندان و زيبايي منظر شهري تاثير به سزايي خواهد داشت و افزود: از سوي ديگر عمليات اجرايي يک بوستان بزرگ فرامنطقه اي در حاشيه بزرگراه آزادگان خروجي عظيم آباد به وسعت 5 هکتار آغاز شده است.
بيگي همچنين از نصب يک دستگاه پل عابر پياده مکانيزه در خيايان شهيد رجايي خبر داد و تصريح کرد: به منظور دسترسي شهروندان محله 13 آبان به ايستگاه مترو جوانمرد قصاب عمليات اجرايي اين پل آغاز و پايه‌هاي آن در تقاطع خيابان شهيد شيرازي نصب شده و به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
او در ادامه اجراي طرح تلفيقي کاشيکاري با نقاشي در ساختمان برق در مساحت 140 متر مربع ، کاشيکاري پل آزادگان در مساحت 85 متر مربع ، نقاشي ديواري ضلع شرق خيابان در مساحت 350 متر مربع ، نصب يك دستگاه ساعت شهري ،نصب 110 شعله چراغ روشنايي ،اخطار به صنوف زباله ساز، طعمه گذاري جانوران موذي به صورت ضربتي ، ساماندهي خدمات خودرويي ، روکش اساسي معبر با توزيع 2 هزار تن آسفالت ، لکه گيري معابر فرعي با توزيع 55 تن آسفالت و 5 هزار متر مربع تراشه، احداث شبکه آبرساني ضلع شرق خيابان و اجراي سيستم آبياري قطره اي ،تعويض نرده هاي ترافيکي و زدودن آلودگي هاي بصري با استفاده از مواد پوشاننده رنگي کرم ، سفيد و قرمز را از ديگر برنامه هاي اجرا شده در خيابان شهيد رجايي عنوان کرد.
نظر شما