شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۸
کد خبر: ۳۵۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
فيلم‌هاي سرخ، آقاي دو پهلو، خرس‌هاي مهربان، آينه‌هاي نشکن، مردي از شانتونگ و ... تعطيلات آخر هفته از شبکه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش شهر، فيلم سينمايي "سرخ" به کارگرداني رابرت اشونتکه پنجشنبه 18 فروردين ماه ساعت 22 از شبکه يک پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي بروس ويليس آمده است: فرانک يک مامور بازنشسته گروه عمليات ويژه است که در آرامش زندگي مي‌کند و به تازگي دلباخته دختري جوان به نام سارا شده است و ...

 

فيلم تلويزيوني "آقاي دو پهلو" به کارگرداني و تهيه‌کنندگي محسن منشي‌زاده جمعه 19 فروردين ماه ساعت 16 ازشبکه­ يک سيما پخش­ مي‌شود. در اين فيلم حبيب اسماعيلي، شيوا خنيانگر، افسانه ناصري و ... بازي مي‌کنندو داستان درباره آقا جلال دوپهلو است که يک کارمند ساده هست. او در آستانه نزديک شدن به دوران بازنشستگي است. اوعلاقه بسيارزيادي به ديدن ماشين هاي گرانقيمت و مدل بالا دارد و به دنبال اين علاقه شديدش به طوراتفاقي دچاريک سانحه تصادف جدي مي شود وبه حالت کما مي‌رود.

 

انيميشن سينمايي "خرس‌هاي مهربان" جمعه 19 فروردين ساعت 17:30 ازشبکه دو سيما پخش مي‌شود. اين انيميشن به کارگرداني لري هاستون ساخته شده و درباره غر غرو خرس عصباني است که مي‌خواهد خرس‌هاي مهربان را شکست دهد، به همين دليل تصميم مي‌گيرد سياره آنها را جابجا کند تا ديگر آنها را نبيند.

 

فيلم "آينه‌هاي نشکن" به کارگرداني جواد اردکاني وتهيه کنندگي حميد آخوندي و عليرضا جلالي جمعه 19 فروردين ساعت 23 ازشبکه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي ثريا قاسمي، آزيتا حاجيان، جمشيد شاه‌محمدي و صبا کمالي مي‌بينيم: سيمين و افشين خواهر و برادري دو قلو هستند و رابطه عاطفي بسيار نزديکي با هم دارند. به دليل بيکاري افشين هر دو قصد خروج از کشور را دارند و ...

 

فيلم سينمايي "مردي از شانتونگ" به کارگرداني چه چانگ و سوئدلي پائو پنجشنبه 18 فروردين ساعت 11:30 ازشبکه سه سيما پخش مي شود. درخلاصه داستان اين فيلم محصول سال 1972 کشورهنگ کنگ آمده است: مايونگ چن در جستجوي ثروت و آينده‌اي بهتر و فرار از فقر و تنگدستي خانواده خود از شانگ تونگ به شانگ‌هاي مي‌رود، ولي به جاي ثروت وارد منجلابي از فساد و کارهاي خلاف مي‌شود و در يک گروه تبهکار محلي عضو مي‌شود.

 

فيلم سينمايي "مستر آزاد" به کارگرداني پالاج نيالانيس محصول کشورهند پنجشنبه 18 فروردين ساعت 18ازشبکه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي آنيل کاپور، شالوآنج و چانديني خواهيد ديد: مستر آزاد پسري است که پدرش به دليل مبارزه با ستمگران و کارخانه‌داران بزرگ به قتل رسيده و درمحلات فقيرنشين شهربزرگ مي‌شود. او به وسيله خواهرخوانده‌اش به نيروهاي پليس وارد مي‌شود و در ابتدا جزو پليس هاي خلافکارو رشوه بگير مي‌شود.

 

فيلم سينمايي "عمو بوت نات" محصول سال 2009 کشورهند ، پنجشنبه 18 فروردين ساعت 20 ازشبکه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي شاهرخ خان وآميتا با چان آمده است: آديتا (شاهرخ خان) به همراه همسرش آنجلي (جوهي چاولا) و پسرشان بانکو خانه‌اي درشهرگوآ اجاره مي‌کنند که دربين مردم شايعه است آن خانه روحي دارد که هر کسي را که درآنجا ساکن مي شود، به وحشت مي‌اندازد. اين فيلم به کارگرداني ويويک شارما ساخته شده است.

 

شبکه سه پنجشنبه 18 فروردين ساعت 24 فيلم سينمايي "دايره سرخ" به کارگرداني جين پي يرموليوي را پخش کرد.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: کوري يک دزد است که قرار شده از زندان آزاد شود. يکي از مامورين زندان به او پيشنهاد دزدي جواهرمي‌دهد. در ادامه در روز آزادشدن کوري يک قاتل به نام ريکو که توسط ماموري درحال انتقال به زندان است فرارمي‌کند.

 

روز جمعه 19 فروردين ساعت 14:15 فيلم سينمايي "مرد تاريکي" به کارگرداني ديـويـد دروري از شبکه سه پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم آمده است: يک خبرنگار در لندن که بيماري دوري از نور را دارد به دنبال سوژه‌هاي جالب است و برحسب اتفاق با کشته شدن يک ايراني درگير مي‌شود. از وزارت اطلاعات انگليس با او تماس گرفتند و مي‌گويند دخالت نکن، ولي او گوش نمي‌دهد و به دنبال قاتلين است و ... در اين فيلم جيمزنيس بيت و کاترين مک کورمک بازي کردند.

 

فيلم تلويزيوني "روز پنجم" به کارگرداني فريدون فرهودي جمعه 19 فروردين ماه ساعت 20:30 ازشبکه چهارسيما پخش مي‌شود. داستان اين فيلم درباره سه دوست است که به تازگي از کمپ اعتياد مرخص شده‌اند و ... اين فيلم به کارگرداني فريدون فرهودي و بازي حبيب اسماعيلي، رحيم نوروزي و .... تهيه شده است.

 

شبکه تهران جمعه 19 فروردين ساعت 14:30 فيلم تلويزيوني "فردايي بهتر" به کارگرداني­ محمود معظمي و تهيه‌کنندگي حسن شکوهي را براي ­پخش در نظرگرفته است. در اين فيلم عبدالرضا اکبري، ثريا قاسمي، فلور نظري، حسن شکوهي و ... بازي کردند. داستان اين فيلم درباره زندگي چند خانواده است که درگير ماجراهايي مي‌شوند.

 

فيلم سينمايي "کونگ فوي ميمون ديوانه" به کارگرداني لوچيا ليانگ جمعه 19 فروردين ساعت 13:30 ازسيماي استان‌ها روي آنتن مي­رود. در اين فيلم با بازي لوچيا ليانگ و هاسيو آمده است: يک استاد کونگ فو توسط رقيب‌اش معلول مي‌شود. او جواني را آموزش داده و در نهايت با او انتقامش را از رقيب مي‌گيرد.

نظر شما