يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۵۵۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران اعلام کرد:
مرکز نظارت همگاني شهرداري تهران در تعطيلات نوروز به درخواست چهار هزار شهروند تهراني از طريق تلفن 1888 و ساير ابزارهاي ارتباطي پاسخ داده است.

به گزارش«شهر» به نقل از مرکز نظارت همگاني (1888)، در تعطيلات نوروز، قريب به چهار هزار تماس با اين مرکز برقرار شده که اين رقم در مقايسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، 10 درصد کاهش داشته است.


براساس اين آمار، از ميان اين تعداد تماس، 637 مورد پيام به ثبت رسيده و براي پيگيري و پاسخگويي به واحدهاي مربوطه ارجاع شده که نسبت به نوروز سال قبل، 7 درصد افزايش يافته است.


از ميان پيام هاي ثبت شده، 83 درصد به انتقاد و شکايت، 2 درصد به پيشنهاد و 15 درصد به تقدير و تشکر شهروندان اختصاص يافته که بيشترين فراواني پيامهاي دريافتي مربوط به حوزه هاي حمل و نقل عمومي، امور شهري و فني عمراني است.


براساس اين گزارش، بيشترين ميزان تقدير شهروندان در اين مدت مربوط به احداث کارواش رايگان در اتوبان شهيد ياسيني توسط شهرداري منطقه 13 است.


بنابر اين آمار، تاخير در ورود اتوبوس به برخي ايستگاهها، عدم برخورد کافي در خصوص رفع عوامل سد معبر و تاخير در اجراء عمليات بهسازي و لکه گيري آسفالت مهمترين موضوع گلايه مندي شهروندان در اين مدت است.


از ميان تماسهاي برقرار شده با اين مرکز، 2 هزار و 462 پيام به صندوق صوتي، و مايقي به پاسخگويي پيام ها و راهنمايي و ارشاد شهر.وندان اختصاص داشته که اطلاع رساني در خصوص کم و کيف تور تهران گردي بيشترين موضوع راهنمايي و ارشاد شهروندان تهراني در اين مدت بوده است.

نظر شما