يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۶
کد خبر: ۳۵۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
مديريت فرهنگي هنري منطقه 17، براي ترم بهار از علاقه‌مندان به دوره‌هاي آموزشي گوناگون ثبت‌نام به عمل مي‌آورد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 17 ، اين دوره‌ها شامل موسيقي، رايانه، زبان انگليسي (كودك، نوجوان و بزرگسال)، خياطي، طراحي و نقاشي (كودك و بزرگسال ) تذهيب خوشنويسي، مهدكودك، معرق، طراحي دكوراسيون ، سفره آرايي، بازيگري و نمايش، كنكور دروس تخصصي دبيرستان و پيش دانشگاهي (نكته و تست)، عكاسي و همچنين مشاوره و روانشناسي در زمينه‌هاي خانواده، شخصيت، ازدواج (قبل و بعد)، كودكان، حقوقي است.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندي از اين دوره‌ها مي‌توانند به واحد آموزش فرهنگسراي بهاران به نشاني خيابان ابوذر، خيابان سجاد جنوبي، ميدان بهاران، بوستان بهاران مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 66213738 تماس بگيرند.

همچنين كتابخانه دكتر حسابي از مراكز وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 17 با هدف آشنايي كودكان با موضوعات قرآني و به كارگيري آنان در زندگي مسابقه داستان‌نويسي را برگزار مي‌كند.

كودكان و نوجوانان علاقه‌مند به شركت در اين مسابقه مي‌توانند با به كارگيري خلاقيت و توانايي خويش داستان‌هاي كودكانه را با موضوعات قرآني در برگه A4 نوشته و تا پايان فروردين ماه به كتابخانه دكتر حسابي به نشاني خيابان ابوذر، خيابان شهيد علمي ، كوچه دكتر حسابي، ارسال و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 55717978 تماس بگيرند.

خانه فرهنگ سلمان فارسي نيز از مراكز وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 17، در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از غذاهاي سنتي، جشنواره طبخ غذاهاي سنتي را برگزار مي‌كند.

اين برنامه با هدف آشنايي هر چه بيشتر شهروندان با مزايا و خواص غذاهاي سنتي بيست و پنجم فروردين ماه ساعت 17 در سالن سينما تئاتر بهاران برگزار مي‌شود.

علاقه مندان به منظور شركت در اين مسابقه مي‌توانند انواع كوفته و آش محلي را در منزل تهيه كرده و به سينما تئاتر بهاران مراجعه كنند.


نظر شما