سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۵۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲
کارت‌ شرکت در اولين آزمون نيمه متمرکز دکتري (Ph.D) سال 90 از امروز 21 فروردين تا چهارشنبه 24 فروردين ماه جاري از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دريافت است.

به گزارش شهر، کارت آزمون بر روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد. داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالي بايد از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 18 روز سه شنبه 23 تا چهارشنبه 24فروردين به حوزه هاي‌ رفع نقص کارت مندرج که از سوي سازمان سنجش اعلام شده، مراجعه کنند.

 

داوطلبان مي توانند در روزهاي اعلام شده با ورود به سايت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شخصي (شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا نام و نام خانوادگي و کد رهگيري يک نسخه پرينت از کارت شرکت در آزمون تهيه کنند براي شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي و يا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامي است.

 

آن دسته از داوطلباني که در زمان ويرايش اطلاعات ثبت نامي نسبت به اصلاح حوزه امتحاني خود اقدام کرده اند حوزه امتحاني آنان همان حوزه اصلاح شده يعني همان شهرستان درج شده در بند 30 تقاضانامه درنظر گرفته شده است.

 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در صورتي که داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در کارت آزمون خود مشاهده کردند لازم است براي اصلاح آن از طريق لينک مربوط حداکثر تا تاريخ 24 فروردين ماه منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

 

داوطلبان در صورتي که نسبت به بندهاي 3 مربوط به جنسيت و 7 مربوط به معلوليت در کارت شرکت در آزمون مغايرتي مشاهده کردند بايد از روز سه شنبه 23 فروردين تا يک روز قبل از برگزاري آزمون به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و موضوع را پيگيري کرده تا مشکل برطرف شود.

 

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون ورودي دوره دکتري (Ph.D) سال 1390 دانشگاه هاي دولتي مراکز استانها است و در خصوص بندهاي مربوط به کد و نام رشته امتحاني و محل برگزاري آزمون هيچگونه تقاضايي پذيرفته نمي شود و مغايرت در اطلاعات سهميه ثبت نامي بايد از ارگان مربوطه تصحيح شود.

 

در صورتي که کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس بوده و يا عکس روي کارت داراي اشکالاتي از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... است داوطلب بايد در روزهاي اعلام شده به باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه کند.

 

اولين آزمون نيمه متمرکز دکتري (Ph.D) سال 90 راس ساعت 8 صبح و آزمون بعدازظهر راس ساعت 15روز پنجشنبه 25 فروردين در 32 شهر کشور با رقابت 130 هزار و 900 نفر برگزار مي شود. نام و آدرس حوزه امتحاني بر روي کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

 

نظر شما