يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۳۵۸۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي کشور، با اشاره به اينکه، در تعطيلات نوروز سال گذشته، 303ساعت پرواز بالغ بر 294 سورت انجام شد، تصريح کرد: در مقايسه با مدت مشابه، فعاليت اين يگان در طرح نوروزي سال 1390، دو برابر، افزايش يافته است.

به گزارش شهر «امير زارعي» فرمانده هواپيمايي نيروي انتظامي کشور در تشريح عملکرد اين فرماندهي در تعطيلات نوروز، گفت: کارکنان اين يگان با همدلي و صميميت در کنار ديگر سبزقامتان ناجا در اقصي نقاط ايران سرافراز، موفق شدند، طرح نوروزي را با مدد الهي و همياري مردم، هرچند سخت و دشوار ولي با آرامش و صبوري به پايان برسانند.

 

وي با اشاره به اينکه، طرح نوروزي امسال از بيست و پنجم اسفندماه سال 89 آغاز و تا شانزدهم فروردين 90 که آخرين پرنده ماموريتي به اين يگان بازگشت، ادامه داشت، تصريح کرد: گروه هاي پروازي هواناجا با 32 فروند وسيله پرنده از انواع مختلف بال ثابت و بالگردان در استان هاي سيستان و بلوچستان، اردبيل، ايلام، سمنان، خوزستان، يزد، گيلان، قزوين، اصفهان، فارس ، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، کرمان، مرکزي، هرمزگان، گلستان، بوشهر، مازندران، اروميه، تبريز، کرمانشاه، کيش ،گيلان، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي حضور داشتند.

 

زارعي افزود: همچنين تعدادي از گروه هاي پروازي، در ستاد ناجا، راهور و اورژانس تهران و شاهرود درخدمت هموطنان بودند.

 

وي گفت :پروازهاي اين يگان که در قالب:پشتيباني ، شناسايي، عملياتي، مرزباني، اورژانس، صدا و سيما، ترابري شخصيت ها و افراد در حال ماموريت، راهور و شناسايي به انجام رسيد، جمعاً حدود 600 ساعت پرواز در 430 سورتي بوده است.

 

وي يادآور شد:سال گذشته، 303ساعت پرواز بالغ بر 294 سورت انجام شد، که در مقايسه با امسال، نشان دهنده، فعاليت دو برابري اين يگان در طرح نوروزي سال 1390 است.

نظر شما