يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۳۵۸۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
به مناسبت سالروز شهادت آيت‌الله مطهري/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 از برگزاري بزرگداشت استاد اخلاق، مرحوم آيت‌الله مجتهدي تهراني به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهري و بزرگداشت هفته معلم خبر داد.
«جواد حيدري‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين مراسم با هدف معرفي اساتيد اخلاق شهر تهران و نكوداشت بزرگان مذهبي و فرهنگي و نيز گراميداشت هفته معلم روز 15 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود.
رييس فرهنگسراي شهر افزود: در اين مراسم كه با حضور جمعي از مجتهدان، معلمان و طلاب منطقه 12 برگزار مي‌شود به شخصيت و خصوصيات اخلاقي مرحوم آيت‌‌الله مجتهدي تهراني پرداخته خواهد شد ضمن اينكه در بخشي از اين برنامه از تعدادي معلمان بازنشسته و پيشكسوت منطقه 12 تجليل و تقدير به عمل مي‌آيد.
حيدري‌پور با اشاره به برگزاري مراسم بزرگداشت مقام معلم در ديگر مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 اظهار داشت: خانه فرهنگ و نگارخانه كوثر در روز 12 ارديبهشت‌ماه مراسمي را به منظور تجليل از معلمان مدارس محله كوثر و با حضور اعضا شوراياري برگزار مي‌كند.
به گفته وي، مجتمع فرهنگي هنري و كتابخانه خواجوي كرماني نيز به همين مناسبت با مشاركت كانون تئاتر و گروه سرود منطقه و حسينيه انصارالمهدي در ويژه‌برنامه‌اي به اجراي نمايش تئاتر و مسابقات فرهنگي مي‌پردازد. خانه فرهنگ و كتابخانه دردار نيز در روز 12 ارديبهشت برنامه‌هاي فرهنگي هنري را در نظر گرفته است.

نظر شما