يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۳
کد خبر: ۳۵۹۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
معاون اجرائي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خبر داد:
معاون اجرائي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت :با رايزني هاي انجام گرفته با سازمان حج و زيارت،دانشجوياني که مقرر بود از تاريخ 25/11/89 تا 5/12/89 به عمره مشرف شوند ولي به دليل تاخير در صدور رواديد سفرشان به تاخير افتاد، از 15 تير به بعد به سرزمين وحي مشرف خواهند شد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد عمره دانشجويي، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در خصوص دانشجويان تاخيري گفت:اعزام دانشجوياني که پروازهايشان لغو شده بود از 15 تيرماه سال جاري آغاز مي شود.

وي تصريح کرد:با رايزني هاي انجام گرفته با سازمان حج و زيارت،دانشجوياني که مقرر بود از تاريخ 25/11/89 تا 5/12/89 به عمره مشرف شوند ولي به دليل تاخير در صدور رواديد سفرشان به تاخير افتاد، از 15 تير به بعد به سرزمين وحي مشرف خواهند شد.

زارع در خصوص صدور مجدد مجوز خروج از کشور مشمولان دانشجو گفت:مجوز خروج از کشور اين دسته از دانشجويان باطل شده است و ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با سازمان وظيفه عمومي ناجا در اين خصوص هماهنگي هاي لازم را انجام خواهد داد لذا دانشجويان پس از دريافت مجوز جديد مي بايست با مراجعه به ادارات گذرنامه تاريخ خروج خود را تمديد کنند. بنابراين زائرين منتظر باشند تا مجوز خروج از کشور مجددا از طرف ستاد برايشان ارسال شود.

معاون اجرائي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در زمينه تاريخ اعزام دانشجويان به عمره گفت: زمان دقيق تاريخ پرواز اين دسته از دانشجويان تا پايان ارديبشهت ماه مشخص مي شود و از طريق ارسال پيامک، سايت لبيک و مدير کاروان به اطلاع زائرين خواهد رسيد.

زارع با تاکيد بر اينکه ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان هيچ نقشي در تاخير صدور رواديد نداشته است، گفت:هزينه هاي دريافتي از دانشجويان جهت هزينه هاي مربوط به سفر در حساب سازمان حج و زيارت مي باشد.

وي افزود:با توجه به اينکه امتحانات دانشجويان تا نيمه تير ماه ادامه دارد برنامه ريزي هاي ستاد به گونه اي است که بعد از امتحانات دانشجويان و تا قبل از ماه مبارک رمضان اعزام ها انجام گيرد و در صورت تداخل زمان اعزام با تاريخ امتحانات، زمان ديگري براي اعزام در نظر گرفته نشده است.

لازم به تذکر است نرخ عمره هاي رمضانيه به دليل افزايش قيمت در عربستان افزايش مي يابد و ستاد عمره در نظر دارد تا پيش از شروع ماه مبارک رمضان دانشجويان را به عمره اعزام نمايد.

نظر شما