سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۳۵۹۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵
با هدف افزايش سطح بهداشت و سلامت شهروندان
فرهنگسراي هنگام به منظور ارتقاي سطح بهداشت و سلامت شهروندان روز پنج‏شنبه 25 فروردين‏ماه کارگاه آموزشي « قند و زندگي» را برگزار مي‏کند.اين برنامه پيرامون شناخت بيماري ديابت و انواع آن و روش‏هاي پيشگيري و کنترل ديابت است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگ‏سراي هنگام؛ کانون ديابت اين فرهنگ‏سرا کارگاه آموزشي «قند و زندگي» را روز پنج‏شنبه از ساعت 9 تا 11 برگزار مي‏کند. کارشناس ارشد اين برنامه پيرامون شناخت بيماري ديابت و انواع آن سخنراني مي‏کند و با پاسخ به پرسش‏هاي حاضرين روش‏هاي پيشگيري و کنترل اين بيماري را آموزش مي‏دهد.


هدف از اجراي اين برنامه افزايش شناخت شهروندان نسبت به بيماري‏هاي شايع و آماده‏‏‏سازي آنها براي مقابله با گسترش ديابت است. جلسات بعدي اين کارگاه 29 ارديبهشت و 19 خردادماه برگزار مي‏شود.

همچنين فرهنگسراي هنگام به منظور افزايش سطح سلامت و بهداشت در دوران بارداري، روز شنبه 27 فروردين‏ماه کارگاه آموزشي «مادر سالم، نوزاد سالم» را برگزار مي‏کند.


کارگاه آموزشي «مادر سالم، نوزاد سالم» با مشارکت بيمارستان الغدير روز ‏شنبه از ساعت 10 تا 12 برگزار مي‏شود. در اين کارگاه کارشناس برنامه پيرامون شرايط فيزيکي يا جسماني و رواني دوران بارداري و فوايد زايمان طبيعي سخنراني مي‏کند و با پاسخ به پرسش‏‏هاي حاضرين آموزش‏هاي لازم را براي پيشگيري از بيماري‏ها ارائه مي‏دهند.


هدف از اجراي اين برنامه ارتقاء سطح دانش و آگاهي مادران در دوران بارداري و پس از زايمان است. جلسه‏هاي بعدي اين کارگاه 31 ارديبهشت و 27 خردادماه برگزار مي‏شود.


علاقه‏مندان براي نام نويسي و شرکت در اين برنامه مي‏توانند به نشاني ميدان رسالت، ميدان الغدير، بلوار دلاوران، خيابان آزادگان شمالي، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگ‏سراي هنگام مراجعه کنند و براي آگاهي بيشتر با شماره تلفن 77491491 تماس بگيرند.

نظر شما