يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۵۹۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
خانه فرهنگ حر وابسته به مديريت فرهنگي هنري منطقه 11 در سال جديد اقدام به فعاليت‌هاي نوين هنري، آموزشي با استفاده از اساتيد مجرب و بنام سينما و تئاتر كرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، اين مركز با هدف ارائه خدمات فرهنگي هنري به شهروندان به برگزاري کلاس‌هاي آموزش بازيگري ويژه کودکان و خردسالان، کارگرداني، فيلم و نمايشنامه‌نويسي، نقد و تحليل سينما کرده است.


به همين منظور كلاس‌هاي آموزش بازيگري با حضور ريما رامين‌فر، آموزش كارگرداني تئاتر با حضور «رضا گوران»، آموزش فيلمنامه‌نويسي با حضور «حسين مهکام» در اين مركز برگزار مي‌شود. همچنين آموزش بازيگري خردسالان را «رضا فياضي»، نمايشنامه‌نويسي «بهزاد صديقي» و نقد و تحليل سمينار را «رامتين شهبازي» به عهده دارد.


«ريما رامين‌فر» بازيگر برجسته سينما و تئاتر با نمايش «شب به خير مادر» كار هنري خود را آغاز كرد. آخرين حضور وي در سينما در فيلم «يك حبه قند» به كارگرداني «رضا ميركريمي» است. وي در فيلم «نان، عشق، موتور 1000» نيز در سال 1386 به ايفاي نقش پرداخته است. رامين‌فر به تازگي در سريال نوروزي «پايتخت» به كارگرداني «سيروس مقدم» در نقش «هما» نقش‌آفريني كرده است.




نظر شما