يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۶
کد خبر: ۳۵۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
مراکز فرهنگي هنري منطقه 13در راستاي سياست‌ها و رويکردهاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در سال جديد، برنامه‌هاي متنوعي را به منظور گسترش و تعميق شهروندان از فرهنگ و الگوهاي ديني در سطح منطقه و شهر تهران برنامه‌ريزي كرده است.

«معصومه سادات عمارتي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين مطلب گفت: اين مرکز برنامه‌هاي خود را در دو بخش منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي به مدد جلب مشارکت و همکاري سازمان‌ها و ارگان‌هاي مرتبط طراحي و در دست اجرا دارد.


رييس فرهنگسراي اميد با بيان اينكه در فصل بهار 30 عنوان برنامه به همراه 93 اجرا در سطح منطقه و مراکز زير مجموعه اجرا مي‌شود، افزود: اين برنامه‌ها در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ديني و متاثر از سياست‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري و سلايق شهروندان برنامه ريزي شده است.


عمارتي به عناوين چند برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: کارگاه تئاتر، محله، تعالي، نشست نماز سرچشمه خوبي، ويژه برنامه يادمان استاد شهيد مطهري، مسابقه نورالاحکام، جشن با اولين امام، برگزاري دوره‌هاي نجوم با عنوان آسمان شب، نشست قصه شب مهتاب، طلايه‌داران مقاومت، کارگاه آموزشي سلامت و ايمني کودکان در خانه و بيرون از خانه و ده‌ها عنوان برنامه فرهنگي ديگر از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در فصل بهار 90 است.


عمارتي در پايان هنجارسازي در خانواده ها را از رويکردهاي اصلي برنامه‌هاي امسال عنوان كرد و گفت: اميدواريم در سال جديد با اين رويکرد شاهد حضور گسترده شهروندان در برنامه‌هاي مراکز فرهنگي هنري منطقه 13باشيم.


فرهنگسراي اميد در ميدان امام حسين (ع)، خيابان 17شهريور، خيابان خشکبارچي واقع است.

نظر شما