دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۳۶۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
معاونان آموزشي موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سراسر کشور به ميزباني دانشگاه سوره،‌بيست و نهم فروردين ماه در حوزه هنري گرد هم مي‌آيند.

به گزارش شهر، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه سوره در گفت و گو با پايگاه خبري حوزه هنري با اعلام اين خبر گفت: همايش يک روزه معاونان آموزشي موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سراسر کشور به پيشنهاد وزارت علوم و تحقيقات و فن‌آوري برگزار مي‌شود.

 

عبدالکريم عطار زاده افزود: اين همايش از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 29 فروردين آغاز و تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

 

اين مقام مسئول گفت: پيشنهاد برگزاري اين همايش در دهم مهرماه سال 89 به صورت آئين نامه تنظيم و به تمام موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سراسر کشور ابلاغ شد.

 

وي ادامه داد:‌ قرار است در اين همايش روال پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالي دانشجويان خارج از کشور و غير بومي به ويژه دختران ابلاغ شود.

 

معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه سوره با اشاره به اينکه در حال حاضر بسياري از موسسات آموزش عالي کشور که زير نظر وزارت علوم اداره مي‌شوند به دنبال راه حل براي اين مساله بودند، افزود: در اين همايش مسئولان وزارت علوم روش‌ و راههاي قانوني اجرايي اين کار را به شرکت کنندگان اعلام خواهند کرد.

  

عطار زاده تاکيد کرد: با اجراي اين قانون پذيرش دانشجويان مهمان در موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سهل تر خواهد شد.

 

 وي گفت: همچنين در اين همايش جلسات توجيهي و پرسش و پاسخ براي معاونان آموزشي برکزار خواهد شد تا معاونان با آگاهي و اطلاع کافي بتوانند خدمات مناسبي را به دانشجويان ارائه دهند.

 

نظر شما