دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۶۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
چهارمين جشنواره سراسري عکس فيروزه تا پايان بهار امسال در تبريز برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر از تبريز، مهندس عليرضا نوين در نشست هماهنگي برگزاري اين جشنواره با بيان اينکه جشنواره سراسري عکس فيروزه جشنواره اي معتبر و شناخته شده است، افزود: جشنواره عکس فيروزه به جشنواره اي هم تراز با جشنواره هاي شاخص و تاثيرگذار کشور تبديل شده است و بي شک در آينده نيز در عرصه هنر عکاسي جريان ساز خواهد بود.

وي با اشاره به ضرورت اطلاع رساني رويدادها و اخبار اين جشنواره اضافه کرد: ضرورت دارد که رويدادهاي اين جشنواره در سطح ملي و بين المللي بازتاب يافته تا اعتبار و جايگاه آن بيش از پيش ارتقا يابد.

شهردار کلانشهر تبريز با اشاره به نقش موثر صدا و سيما در اطلاع رساني اين رويداد گفت: صداو سيما با توجه به امکانات برون مرزي خود، مي تواند نقشي موثر و بي بديل در اين راستا ايفا کرده و به پوشش رسانه اي آن در اين سطح اقدام نمايد.

مهندس نوين، با اشاره به ضرورت ايجاد تنوع و نوآوري در بخش هاي مختلف جشنواره سراسري عکس فيروزه خاطر نشان کرد: بايد به گونه اي برنامه ريزي شود که اجراي اين جشنواره به ثبت زيبايي ها و سيماي مطلوب شهر تبريز منجر شود.

وي عنوان کرد: مجموعه شهرداري تبريز که وظيفه برگزاري اين جشنواره را بر عهده گرفته است در تلاش است که آثار ارائه شده توسط عکاسان، تصويري مطلوب و جذاب از تبريز را به نمايش گذاشته تا موجب ارتقا جايگاه اين شهر در سطوح مختلف شود.

شهردار کلانشهر تبريز با اشاره به اهميت اين جشنواره در ميان رويدادها عکاسي کشورافزود: شهرداري تبريز مفتخر است که اولين جشنواره زنده عکاسي کشور را مديريت مي کند و انتظار دارد که اهداف در نظرگرفته شده براي اين جشنواره تحقق يابد.

مهندس نوين با تشکراز شوراي سياستگذاري و دبيرخانه دايمي جشنواره عکس فيروزه از ايشان خواست نسبت به برنامه ريزي اصولي براي برگزاري هر چه باشکوه اين جشنواره تلاش کنند.

وي عنوان کرد: انتظار مي رود اين جشنواره با بهره گيري از تجارب سه دوره برگزاري اين جشنواره،  جشنواره چهارم عکس فيروزه را به يک رخداد حرفه اي با در نظر گرفتن تمام اصول و مقررات حرفه اي تبديل شود.

شهردار تبريز، با برگزاري جشنواره در خردادماه سالجاري موافقت کرده و دستور اجراي اين جشنواره را ابلاغ نمود.

نظر شما