يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵
معاون فرهنگي در ديدار با اعضاي انجمن فرهنگي ناشران کتاب کودک ونوجوان تاکيد کرد:
بهمن دري معاون امورفرهنگي وزارت فرهنگ وارشاد در ديدار روزگذشته يکشنبه بيست و هشتم فروردين با اعضاي انجمن فرهنگي ناشران کودک ونوجوان گفت: سياست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي واسپاري اموراجرايي فعاليتهاي فرهنگي به تشکلها ?انجمن ها و اتحاديه ها ي تخصصي است.

به گزارش شهر، وي ضمن بيان اين موضوع ادامه داد:فعاليت هاي انجمن فرهنگي ناشران کتاب کودک و نوجوان با تمام فراز و فرود ها از نگاه معاونت امورفرهنگي مثبت ارزيابي مي شود .


دري طي سخناني در اين جلسه (که در دفتر معاونت برگزار شد) خواستار بررسي و ارزيابي کارنامه و عملکرد انجمن توسط اعضا شد و گفت :تقويت نقاط قوت و رصد و برطرف کردن کاستي ها و ضعفها مي تواند در حرکت رو به جلو اين انجمن موثر واقع شود . وي همچنين خواستار ارائه برنامه و طرحي مدون و مشخص از سوي انجمن براي فعاليتهاي داخلي و بين الملل به ويژه برپايي نمايشگاه هاي تخصصي در داخل و نمايشگاههاي بلونياو فرانکفورت شد .


معاون امورفرهنگي بااشاره به اينکه نوآوري و ابتکار در برنامه هاي انجمن بايد ملموس باشد اظهار اميدواري کرد: انجمن بعنوان مجري بخش کودک ونوجوان بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران بتواند به مطالبات همه 274ناشر در حوزه کودک ونوجوان که درخواست حضور درنمايشگاه را دارند و يا 196ناشر که وفق مقررات شرکت درنمايشگاه? شرايط حضور را دارند پاسخ دهند .


اعضاي هيات مديره انجمن فرهنگي ناشران کودک ونوجوان نيز در اين جلسه طي گزارشي برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و جاري ارائه کردند .

نظر شما