دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۶۵۱۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
مديركل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق:
مدير كل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق گفت : مناقصات و كنترل قراردادهاي شهرداري تهران با توليد و پياده سازي نرم افزار جامع پيمانكاران ، مكانيزه و هوشمند مي شود.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي اداره كل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق شهرداري تهران ، سيدمحسن اسدي با بيان مطلب فوق افزود : اين نرم افزار شامل تمامي مراحل اداري پيمانكاران شهرداري تهران بوده و از مرحله آگهي واگذاري پيمان تا مرحله ثبت و انعقاد قرارداد را شامل شده و سامانه اي جامع و كامل براي شناسايي پيمانكاران محسوب خواهد شد.

او امكانات اين نرم افزار كه تحت وب و به صورت آنلاين پيش بيني شده است را شامل مشخصات پيمانكاران ، مراحل قانوني مناقصات ، قراردادها ، ارزيابي كيفي وثبت صورت وضعيت ريالي پيمان عنوان كرد و از برگزاري مجموعه جلسات كميته راهبري و برپايي نشست هاي تخصصي و هم انديشي براي توليد آن خبر داد.

 اسدي يكي از قابليت هاي پيش بيني شده اين نرم افزار را امكان ارزيابي عملكرد پيمانكاران عنوان كرد و اظهار داشت كه با اين سامانه ، بر اساس ارزيابي كيفي نحوه فعاليت پيمانكاران ، شركت هايي كه قابليت و توانمندي اجراي مطلوب پروژه هاي شهري را دارا باشند ، امكان عقد قرارداد با شهرداري تهران را خواهند داشت.

مديركل برنامه ريزي و توسعه شهري امور مناطق ، تهيه سامانه مورد اشاره را در راستاي اجراي تدابير شهردار تهران دانست كه با همكاري معاونت اداري و مالي و سازمان فناوري و اطلاعات شهرداري تهران در دست پيگيري است .

نظر شما