دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۳۶۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
فرمانده نيروي انتظامي با يادآوري اينکه پليس تمامي تلاش خود را براي احقاق حقوق شهروندان به کار مي‌گيرد، گفت:رسانه ها، سينما و تلويزيون مي توانند مطالبات مردم را به مسوولان منعکس کنند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي چهارمين جشنواره بين المللي فيلم شهر ، سردار سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم افزود: با انعکاس به موقع مطالبات مردم مي توان نسبت به احقاق حقوق شهروندان اقدامات لازم را صورت داد.


اين مقام انتظامي ادامه داد: صداو سيما و رسانه هاي ديگر نظير سينما مي توانند در زمينه حقوق شهروندي و زندگي سالم در محيط هاي شهري و با ابزارهاي فرهنگي به توليد برنامه و فيلم بپردازند.

فرمانده نيروي انتظامي، برگزاري همايش ها و جشنواره ها با موضوع هاي شهري را در کنار فرهنگ سازي از طريق رسانه ها در جهت تبيين حقوق شهروندي و ايجاد شهري امن و عاري از تخلف تاثير گذار دانست.


سردار احمدي مقدم تصريح کرد: رسانه ها مي توانند در طرح منطقي مطالبات مردم و انتظارات دوسويه آنها از مسوولان و بالعکس ايفاي نقش کنند.


به گفته وي، با مشخص شدن مطالبات مردمي زمينه ارايه خدمات بهتر در جهت ساخت شهري انساني که کرامت شهروندان در آن در بالاترين حد رعايت مي شود، امکان پذير است.


فرمانده نيروي انتظامي از رسانه ها و هنرمندان خواست که درتوليدات خود به مقوله اميد، رعايت حقوق شهروندي و احترام به حقوق يکديگر بيش از پيش بپردازند.


چهارمين جشنواره بين المللي فيلم شهر با رويکرد شهري انساني براي انسان شهري از 24 تا 29 ارديبهشت ماه سال جاري در تهران و گيلان برگزار مي شود.

نظر شما