يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۳۶۶۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸
علي محمدنژاد شهردار منطقه 14در هفدهمين نشست شوراي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي از ترسيم پرتره 2تن از معلمان شهيد در ميادين و معابر منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 14، شهردار اين منطقه با اشاره به نزديكي به روز معلم گفت: براي تكريم از مقام شامخ معلم و ارج نهادن به زحمات آنها شهرداري منطقه 14 با همكاري آموزش و پرورش با معلمان مدارس سطح منطقه ملاقات و مشكلات و مسائل معلمان در حوزه مديريت شهري را بررسي مي كند.

او در نشست شوراي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي منطقه 14، افزود: پرتوه دو تن ازمعلمان شهيد در ميادين و معابر اين منطقه تهيه و نصب خواهد شد.

در اين نشست تاكيد شد تا اداره‌ها و سازمان‌ها در خصوص آذين‌بندي جشن‌ها و مراسم‌ها يكسان و همانند عمل كنند.

هفدهمين نشست شوراي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي با حضور مديران شهرداري منطقه، رييس اداره آموزش و پرورش، رييس بنياد شهيد، رييس اداره تبليغات اسلامي حوزه جنوب شرق تهران، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد جنوب و ديگر مسئولان منطقه در ساختمان شهرداري منطقه 14برگزار شد.


مراسم يادبود برادران شهيد پورزند برگزار شد

بر اساس اين گزارش، در آستانه بيست وپنجمين سالگرد شهادت برادران شهيد پورزند مراسمي از طرف شهرداري منطقه در مجموعه فرهنگي ورزشي پورزند برگزار شد.

در اين مراسم علي محمدنژاد شهردار منطقه14 با گراميداشت ياد وخاطره برادران شهيد پورزند گفت: براي حفظ نام شهدا و ياد آن‌ها در افکار و اذهان شهروندان مي‌توان درحوزه مديريت شهري با ساخت تنديس، مجموعه‌هاي فرهنگي و ورزشي، نشر کتب، برپايي مراسم و يادبود براي آنها به اين هدف رسيد.

او با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ ورزش باستاني کشتي در ميان جوانان و به خصوص نوجوانان گفت: با احداث مجموعه فرهنگي و ورزشي برداران شهيد پورزند در شهرداري منطقه 14 تلاش کرديم تا در کنار زنده نگه داشتن ياد شهداي کشتي گير پورزند در ميان جوانان آنها را به سوي اين ورزش کهن سوق دهيم.

در مراسم بيست وپنجمين سالگرد شهادت برادران شهيد پورزند گروهي از باستاني کاران جوان و پيشکسوت به اجراي هنرنمايي پرداختند که در پايان به ايشان لباس با پرچم مقدس جمهوري اسلامي اهدا شد.

همچنين در اين مراسم شهردار منطقه از خانواده شهداي پورزند قدرداني کرد.

مجموعه فرهنگي ورزشي برادران شهيد پورزند که شامل سال‌نهاي ورزشي، سونا و جکوزي در سال 89 در499 پروژه درقالب 114 افتتاحيه به بهره‌برداري رسيد.

نظر شما