دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۳۶۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
وزير آموزش و پرورش با تأكيد بر ساماندهي نيروي انساني، از مديران كل آموزش و پرورش استان‌‌هاي كشور خواست، كاستي‌هاي موجود در خصوص نيروي انساني هر استان را تا اول تيرماه سال 1390 اعلام كنند.

به گزارش " شهر "، حميدرضا حاجي‌‌بابايي در نشست مشترك اعضاي شوراي معاونان و مديران كل آموزش و پرورش استان‌هاي كشور با تاكيد بر اهميت شأن و جايگاه معلم در مراسم بزرگداشت هفته معلم بر ساماندهي نيروي انساني در استان اشاره كرد و اظهار داشت: بايد كم و كاستي‌هاي موجود در خصوص نيروي انساني هر استان تا اول تيرماه سال 1390 اعلام شود تا فرصت لازم براي بررسي مسائل و مشكلات از دست نرود و سال تحصيلي جديد بدون اين نقيصه در كشور آغاز شود.


به گزارش مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حاجي‌بابايي به ساماندهي فضاهاي آموزشي اشاره كرد و افزود: بايد با فعاليت دوچندان در زمينه ساماندهي فضاهاي آموزشي و شناسايي مدارس متروكه، مشكل كمبود مدرسه در برخي استان‌ها مرتفع شود.


وي در ادامه از بررسي دقيق نحوه‌ ايجاد خانه‌‌هاي معلم خبر داد و خاطرنشان كرد: خانه‌هاي معلم بايد خاص فرهنگيان بوده و با نظر مديران كل آموزش و پرورش استان‌ها ايجاد شود.


وزير آموزش و پرورش، خانه معلم را يك محيط آموزشي دانست و بيان كرد: خانه معلم بايد داراي هيئت مديره و زير نظر استان اداره شود.

نظر شما