دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۷۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
با اجراي کامل برنامه ها و طرح‌هاي تدارک ديده شده براي ايجاد تغييرات مطلوب همچنين زيباسازي شهرک لاله، محله نمونه منطقه 22 تهران در طرح استقبال از بهار سال 1390، اين شهرک با چهره اي تازه و زيبا به شهروندان ساکن پهنه‌ي شمال غربي تهران معرفي شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22 تهران، شهرک لاله واقع در محله 2 يکي از شهرکهاي قديمي منطقه محسوب مي‌شود که در طرح استقبال از بهار امسال بعنوان محله نمونه اين محدوده از تهران انتخاب شد و رسيدگي به معضلات و نواقص آن در دستور کار ناحيه يک منطقه قرار گرفت.

مهدي حاتمي شهردار ناحيه يک منطقه 22، با اعلام اين خبر در خصوص اقدامات صورت گرفته در قالب طرح استقبال از بهار در شهرک لاله گفت:  بهسازي پياده روها به مساحت 3150 متر مربع، ترميم جداول و نهرهاي شهرك لاله به طول 2100 متر ، بازسازي آبنماي ميدان لاله واقع در ورودي اين شهرک و نصب تنديس در آبنماي اين ميدان،  از جمله اقداماتي بود که در راستاي طرح استقبال از بهار در اين شهرک اجرا شد.

او ادامه داد: توسعه بوستان لاله و لادن به مساحت 11 هزار و 200 متر مربع، گسترش فضاي سبز و نصب نيمکت در اين بوستان و در شهرک لاله و همچنين احداث معبر ورودي شهرك لاله از بلوار زيبادشت، ترميم و اجراي نقاشي هاي ديواري، رنگ آميزي جداول، علائم ترافيکي و مصنوعات فلزي و حذف زوائد فيزيکي از ديگر اقدامات در اين زمينه است.

او افزود: حذف تبليغات ، اجراي چمنكاري در فضاي ميان بلوكها ، كاشت نشاي فصلي و اجراي سيستم آبياري باراني در بوستان لاله و لادن، ايجاد روشنايي با تعويض سر چراغهاي بوستان لاله و لادن، نصب پايه چراغ 6 متري تاشو به منظور تامين روشنايي در شيب شرقي شهرك، تعويض مخازن مکانيزه زباله همچنين بهسازي نماي بلوكهاي يک و 2 شهرك لاله نيز در همين راستا انجام گرفت.

نظر شما