دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۳۷۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه بوستان ولايت مي‌تواند چهره شهر را متحول كند، گفت: احداث چنين بوستان بزرگي در جنوب تهران نويد بخش آينده‌ بسيار خوب براي مردم اين بخش از پايتخت خواهد بود.

بيژن نوباوه، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار «شهر» احداث بوستان ولايت در جنوب تهران را اقدامي مهم و تاثيرگذار در اين پهنه از شهر دانست و افزود: در طول چندسال گذشته از سوي شهرداري تهران، شاهد نوعي بازنگري در نگاه به جنوب شهر بوده‌‌ايم، به نحوي كه هم‌ اكنون فضاي سبز و فضاي فرهنگي و در مجموعه فضاي شهري جنوب تهران از شمال شهر بهتر شده است.

 

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ابعاد و بزرگي پروژه بوستان ولايت گفت: احداث چنين بوستان بزرگي در جنوب تهران نويد بخش آينده‌ بسيار خوب براي مردم اين بخش از پايتخت خواهد بود.

 

نوباوه احداث مجموعه‌هايي مانند بوستان ولايت را نياز تهران دانست و تصريح كرد: احداث بوستان 220 هكتاري ولايت در جنوب تهران، مي‌تواند چهره شهر را متحول كند.

 

او افزود: بايد در ساخت فضاهاي بزرگي همچون بوستان ولايت، به شكل علمي عمل كنيم تا بتوانيم بهره‌وري بهتري از اين مجموعه‌هاي داشته باشيم.

 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تشكر از شهرداري تهران به دليل احداث بوستان ولايت و توجه اين نهاد به مناطق جنوبي، گفت: شوراي شهر و شهرداري و نمايندگان مجلس نگاه مثبتي به مناطق جنوبي ومحروم تهران دارند و اين رويكرد نسبت به گذشته وضعيت بسيار بهتري پيدا كرده است.

 

نوباوه تصريح‌كرد: مجلس به طور قطع از اين گونه اقدامات شهرداري براي توسعه جنوب شهر حمايت خواهد كرد به نحوي كه در حال حاضر اين موضوع در برنامه‌هاي مجلس وجود دارد.

 

او افزود: هر طرحي كه شهرداري تهران در اين زمينه انجام دهد مورد حمايت مجلس قرار خواهد گرفت چرا كه توجه به مناطق محروم و نيازمند شهر ، خط مشي انقلاب اسلامي است.

 

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي پيشنهاد كرد: مجموعه‌هاي ورزشي بايد هرچه بيشتر در مجموعه‌هايي همانند بوستان ولايت گسترش يابد و به اين موضوع توجه ويژه‌اي شود.

 

او ادامه داد: به تعداد ورزشگاه‌هايي كه در سطح شهر ايجاد مي‌شود آسيب‌ها و بزه‌هاي اجتماعي به طورمتقابل در جامعه به ويژه در بين جوانان كاهش مي‌يابد.

 

نوباوه افزود: با توجه به مشكلات ومسائل اجتماعي كه در تهران وجود دارد بايد هرچقدر ‌مي‌توانيم در اين زمينه فعاليت كنيم و به گسترش ورزش در بين شهروندان بپردازيم.

خبرهاي بيشتر از بوستان ولايت

نظر شما