يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۱
کد خبر: ۳۷۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 از توليد و توزيع رايگان يك هزار فلش‌كارت شامل گزيده‌اي از پيام نوروزي و بيانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوي با عنوان «جهاد اقتصادي، تبيين حقيقت» خبر داد.
«جواد حيدري‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: اين توليدات در هفته گذشته در مراكز و فرهنگسراهاي سازمان فرهنگي هنري و نيز در سطح منطقه 12 توزيع شد. نظر به استقبال چشمگير از اين توليدات قصد داريم تعداد ديگري را نيز در روزهاي آينده توزيع كنيم.
رييس فرهنگسراي شهر با اشاره به برگزاري برنامه‌اي با عنوان «قديما يادش به خير» از سوي خانه فرهنگ بازار، افزود: اين برنامه در راستاي آشنايي نسل جوان با هويت ملي به ويژه هويت تاريخي شهر و بازار تهران از 18 تا 25 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: ايستگاه عكس يادگاري، بازديد از تالار آيينه، نمايشگاه عكس تهران قديم، نمايشگاه صنايع دستي و برنامه‌هاي فرهنگي متنوع ديگر از جمله‌ بخش‌هاي ديگر اين برنامه است كه در روزهاي ذكر شده از ساعت 10 تا 16 در خانه فرهنگ بازار اجرا مي‌شود.
به گفته حيدري‌پور، به مناسبت ايام فاطميه ويژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س) با همكاري موسسه اسلامي هدايت روز شنبه 17 ارديبهشت‌ماه شامل سخنراني «حجت‌الاسلام حسين انصاريان» و مداحي محسن و مرتضي طاهري در ميدان قيام، كوي باغ حسينيه هدايت تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما