يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۰
کد خبر: ۳۷۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
نمايندگان شوراي شهر تهران، صبح امروز-16 ارديبهشت از روند پيشرفت تونل نيايش بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار«شهر»، حمزه شكيب، رييس كميسيون عمران شوراي اسلامي شهر تهران در اين بازديد طراحي جزييات پروژه قبل از آغاز عمليات عمراني را يكي از اين محاسن اين پروژه دانست و گفت: با اين حال نگراني شورا آنست كه آنچه در اين جلسه مطرح مي‌شود در عمل پياده نشود.


شكيب با تاكيد بر ضرورت استفاده از تجريبات ساخت تونل توحيد براي تونل نيايش خاطرنشان كرد: شناسايي قنات‌ها و حفره‌ها در مسير كار يكي از اين موارد است كه بايد بر آن تاكيد داشت؛ در عين حال بايد مسير قنات‌ها هدايت شود و پر كردن صرف قنات كافي نيست؛ چرا كه آب روان قطعا از جاي ديگري سر در مي‌آورد و مشكل به طور كلي برطرف نمي‌شود.


او همچنين بر ضرورت شناسايي گسل‌هاي محدوده‌ تونل نيايش تاكيد و تصريح كرد: گسل جام جم يكي از گسل‌هاي فرعي است كه در محدوده‌ اين پروژه وجود دارد و بايد به مواردي همچون زه‌كشي و تهويه به طور جدي پرداخته شود.


در اين بازديد حسن بيادي، نايب رييس شوراي شهر نيز حضور داشت. بيادي دراين بازديد به مديران اين پروژه توصيه كرد كه ضريب حساسيت خود را نسبت به مسائل فني مطرح شده از سوي كارشناسان و اساتيد حاضر در اين جلسه بالا ببرند و تاكيد كرد: اگر در محدوده‌ غرب به شرق تونل نيايش، بزرگراه صدر دوطبقه نشود قطعا وضعيت ترافيك در اين محدوده بدتر مي‌شود.


اين عضو شوراي شهر تصريح كرد: ما از سدسازي به شوراي شهر آمده‌ايم، نه از صافكاري؛ بنابراين اگر مساله‌اي مطرح مي‌شود از سوي افراد دانشگاهي است.

نظر شما