شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۷۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸
امام جمعه موقت تهران با يادآوري بيانات رهبر انقلاب مبني بر ادامه حركت هاي بيداري تا قلب اروپا گفت:بيداري اسلامي در امتداد انقلاب روح الله(ره) به آرامي همه مرزها را در مي‌نوردد.

به گزارش خبرنگار«شهر»، حجت الاسلام و المسلمين كاظم صديقي در خطبه دوم نمازجمعه تهران درباره مسائل منطقه و بيداري اسلامي گفت: ما همچنان شاهد خيزش انقلاب هاي مردمي هستيم كه مقام معظم رهبري از اين حركت ها به نسيم حيات تعبير كردند و ملت ها رمق گرفته اند و بالنده، پيشتاز و ظلم ناپذير شدند.

وي افزود: وضعيت مصر و تونس اميدهاي بيشتري را ايجاد مي كند، به طوري كه رمز اين انقلاب ها امتداد انقلاب روح الله(ره) است و به آرامي همه مرزها را در مي نوردد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با يادآوري بيانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب مبني بر ادامه حركت هاي بيداري تا قلب اروپا گفت: ملت هاي اروپايي كه زير سلطه حكومت آمريكا تحقير شده اند، دير يا زود به پا مي خيزند و مطالباتي براي جبران اين حقارتها خواهند داشت و اسلام نيز دين بشريت است كه تنها منحصر به كشورهاي اسلامي نيست.

صديقي با يادآوري فاجعه بشري در ليبي گفت: فاجعه در ليبي با حضور نيروهاي غربي مايه تاسف است چرا كه اينها جنگ را فرسايشي كردند و هدف آنها حفظ رژيم ليبي است كه بيشترين باج را بگيرند.

خطيب نماز جمعه تهران اضافه كرد: نيروهاي غربي با آزادي مخالفند و حامي ديكتاتورها هستند.

وي افزود: در يمن هم وضعيت تاسف بار است اما اين استقامت و حضور مردم موجب سقوط عبدالله صالح خواهد شد و به ملت يمن هم اطمينان مي دهيم كه پيروزي با آنهاست.

وي گفت: در بحرين يك حكومت غاصب، نامشروع و وابسته به استكبار بر سر كار است كه مسلمانان را قلع و قمع مي كند، به مساجد حمله مي كند و ‌قرآنها را آتش مي زند.

امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: من به مردم شريف بحرين اين جمله را كه اميرالمومنين حضرت علي(‌ع)‌ فرمودند، مي گويم كه بشارت بر شما باد، انشا الله فرج نزديك است و اينها رفتني هستند و شما ماندني هستيد.

نظر شما