دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۷۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
شهردار ناحيه 3 منطقه 19 از برگزاري نمايشگاه مبادله کتاب در سراي محله نعمت آباد خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، محمدرضا اسلام زاده با اشاره به اينکه اين نمايشگاه همزمان با آغاز به کار نمايشگاه بين المللي کتاب و به منظور ترويج فرهنگ كتابخواني  به همت سراي محله نعمت آباد برگزار شده است، گفت: در اين نمايشگاه ضمن مبادله و تعويض كتاب هاي كهنه و نو، کتابهاي نفيس نيز شناسايي مي شوند.

او همچنين از نواخته شدن زنگ کتاب در مدرسه هيدخ محله نعمت آباد خبر داد  و افزود: در اين مراسم برنامه هاي مختلفي ويژه دانش آموزان برگزار و از فعالان عرصه کتابخواني قدرداني شد. طي اين مراسم حجت الاسلام عرفاني مدير سراي محله نعمت آباد در خصوص اهميت مطالعه و كتابخواني سخنراني کرد. در ادامه نيز مسابقه اي بين دانش آموزان اجرا و جوايزي بين دانش آموزان اهدا شد.

اين برنامه با استقبال دانش آموزان مواجه شد و بنا به درخواست مدير مدرسه قرارشد در اولين فرصت كتابخانه اين مدرسه با اهداي كتاب پر بار تر شود. اسلام زاده  با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ کتابخواني در رده هاي سني مختلف گفت: در اين راستا اجراي برنامه هاي هدفمند و اختصاص ساعات بيشتر به مطالعه در کتابخانه ها مي تواند بسيار مفيد باشد ضمن اينکه برگزاري برنامه هاي بازديدي از بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي کتاب از جمله برنامه هايي است که در اين راستا انجام مي شود.

او در ادامه تصريح کرد: در پي اجراي برنامه ها همزمان با نمايشگاه بين المللي کتاب، اداره اجتماعي و فرهنگي اين ناحيه برنامه اي را با عنوان « همايش کتاب ياران» در سراي محله نعمت آباد  برگزار مي کند. به گفته شهردار ناحيه 3  در اين مراسم از اعضاي فعال، نويسندگان ، شعرا و چهره هاي فرهنگي با هدف قدرداني ازشبکه هاي خود جوش تجليل مي شود.

نظر شما