دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۷۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
در همايش سراسري روابط عمومي هاي شهرداري که صبح امروز به ميزباني منطقه 17 برگزار شد بر پرهيز روابط عمومي ها از تشريفات محوري تاکيد شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17 ، در اين همايش که در آستانه روز جهاني ارتباطات با حضور مديران ، کارشناسان روابط عمومي هاي مناطق 22 گانه سازمانها ، معاونتها و شرکتهاي شهرداري تهران در سالن آمفي تئاتر سينما بهاران برگزار شد ، نامدار صداقت مدير کل روابط عمومي بين الملل شهرداري تهران در سخناني دستاوردهاي حوزه روابط عمومي شهرداري طي سالهاي اخير از جمله انتخاب روابط عمومي شهرداري تهران به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران در انجمن بين المللي روابط عمومي(ايپرا) و استقرار دبيرخانه کلانشهرهاي آسيايي به عنوان اولين نهاد بين اللملي در تهران را افتخاري بزرگ براي خانواده روابط عمومي شهرداري تهران دانست.


وي همچنين با اشاره به غلبه رويکرد صنفي بر نگاه کارمندي در خانواده روابط عمومي شهرداري تهران خواستار پرهيز روابط عمومي ها از تشريفات محوري و توجه به مفاهيم ارزشي وانقلابي در برنامه ريزي ها و اقدامات شد .


مدير کل روابط عمومي و بين الملل شهرداري تهران در توضيح اين موضوع با اشاره به وجه تمايز امور جامعه شناختي و اجتماعي ، اتخاذ رويکردهاي مبتني بر اصول ايدئولوژيک و ارزش هاي انقلابي و اسلامي را به عنوان يک امر اجتماعي از بديهياتي دانست که بايد در طراحي راهبردها و روش ها در روابط عمومي مورد توجه قرار گيرد.


به گفته ي صداقت استفاده از تمامي ابزارهاي ارتباط جمعي از جمله ارتباطات چهره به چهره براي اطلاع رساني دستاوردهاي مديريت شهري در کنار بهره گيري از رسانه هاي نوين ازديگر مسائلي است که بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد.


در بخش ديگري از اين نشست حجت السلام والمسلمين اديب يزدي که به عنوان ميهمان ويژه در همايش روابط عمومي هاي شهرداري تهران حاضر شده بود ضمن طرح مباحثي پيرامون نقش اخلاق در حرفه ي روابط عمومي و کنش هاي ارتباطاتي در فضاي جنگ نرم دستاورد هاي مديريت شهري در حوزه هاي ارتباطات را قابل توجه عنوان کرد.

نظر شما