يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۱
کد خبر: ۳۸۰۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
سازمان حج و زيارت اعلام كرد؛
شروع پيش ثبت نام از ساعت 8 صبح امروز-يکشنبه 25 ارديبهشت- آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه-31ارديبهشت- ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شهر ، شرايط ونحوه ثبت نام جديد عتبات عاليات به شرح ذيل اعلام شد:

1-به مانند دوره هاي قبل در اين دوره نيز متقاضيان تشرف قبل از ثبت نام در گروه‌ها، در سامانه پيش ثبت نام عتبات نام‌نويسي و کد رهگيري دريافت خواهند كرد.

  

2-شروع پيش ثبت نام از ساعت 8صبح روزيکشنبه مورخ 25/02/1390 آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه 31/02/1390 ادامه دارد.

  

3- روز يکشنبه 01/03/1390 مشخصات ثبت شده متقاضيان با اطلاعات پايگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادي که اطلاعات آنها مغايرت داشته باشد از سيستم حذف خواهند شد.

 

  

4-روز دو شنبه 2/03/1390 قرعه کشي بين متقاضيان انجام و نتيجه آن روزسه شنبه 03/03/1390مصادف با ميلاد حضرت زهرا(س) و ولادت حضرت امام خميني (ره ) بر روي سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار خواهد گرفت که متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت مذکور از نتيجه پيش ثبت نام و تاريخ ثبت نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.

 

براساس اين گزارش :1- افرادي که در پيش ثبت نام دوره هاي قبل شرکت كرده و حائز اولويت تشرف اعلام نشده‌اند در اين دوره نيازي به طي مراحل پيش ثبت نام نداشته و اطلاعات اين افراد (براساس گروه بندي مربوطه) به دوره جديد انتقال داده مي‌شود و در قرعه کشي جديد شرکت داده خواهند شد.

  

2- اطلاعات افرادي که در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروه‌ها ثبت نام نكرده‌اند از سامانه پيش ثبت نام حذف خواهند شد و درصورتيکه اين افراد مايل به تشرف در اين دوره باشند لازم است مجددا نسبت به طي مراحل پيش ثبت نام اقدام كنند.

  

3- افرادي که مبادرت به ثبت نام گروهي 35 نفره مي‌كنند در صورتيکه تعدادي از آنها منصرف يا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشي بعدي شرکت داده نخواهد شد.

نظر شما