دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۸۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
يكي از رويكردهاي مديريت شهري تهران در سال‌هاي اخير افزايش مشاركت شهروندان بوده است كه در همين راستا، با فراخوان سازمان زيباسازي شهرداري تهران، هنرمندان نيز در ارائه طرح‌هاي گرافيكي مشاركت خواهند كرد.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، سازمان زيباسازي شهر تهران در راستاي اهداف فرهنگي مديريت شهري و تعامل هر چه بيشتر با اصحاب رسانه و فرهنگ، از هنرمندان، دانشجويان و مراكز و موسسات فرهنگي و هنري جهت همكاري در ارايه طرح‌هاي گرافيك مناسبتي (فرهنگي، مذهبي، ملي و اجتماعي) دعوت مي‌كند.


هويت و ساختار ايراني ـ اسلامي بايد در طرح هاي ارسالي رعايت شده و طرح‌ها از مخاطب پذيري بالايي برخوردار بوده و قابليت اجرا در فضاي شهري (درقالب تابلوهاي پرتابل، با ابعاد 4×3 متر عمودي، عرشه پل‌هاي سواره و پياده، بيلبوردهاي شهري) را داشته باشد.


بر اساس اين گزارش، سازمان زيباسازي تهران در قبال خريد هر يک از آثار منتخب هيات کارشناسي از مبلغ سه ميليون ريال تا هفت ميليون ريال پرداخت خواهد کرد. هيات کارشناسي خريد آثار، متشکل از طراحان گرافيک، کارشناسان تبليغات محيطي و کارشناسان فرهنگي است.


مهلت ثبت‌نام تا پايان وقت اداري 31 ارديبهشت ماه است و علاقه‌مندان مي‌توانند جهت اطلاعات بيش‌تر، نحوه شركت در فراخوان و ثبت‌نام به آدرس اينترنتي zibasazi.tehran.ir مراجعه كنند يا با شماره تلفن 88674472 تماس بگيرند.


در همين زمينه بخوانيد:

طراحي ميدان ولي‌عصر تهران جهاني مي‌شود؛ برگزاري مسابقه بين‌المللي براي طراحي المان ميدان ولي‌عصر(عج)
فراخوان دومين سمپوزيوم مجسمه‌سازي سرديس شهداي دفاع مقدس

با مشاركت طراحان برتر كشور اجرا مي‌شود؛ مسابقه طراحي دروازه اصلي «بوستان ولايت»
نظر شما