سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۲
کد خبر: ۳۸۱۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
پرديس سينمايي ملت در سومين روز از چهارمين دوره جشنواره فيلم شهر ميزبان 8 اثر سينمايي و ويديويي خواهد بود که از جمله اين فيلم‌ها مي‌توان به «آتشکار و آقايوسف» اشاره کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي چهارمين جشنواره فيلم شهر، در سالن شماره 3 اين سينما و از ساعت 16 روز دوشنبه 26 ارديبهشت ماه فيلم ويديويي «دنده معکوس» به کارگرداني «حسن فتحي» اکران مي‌شود.


همچنين در سانس دوم اين سالن و از ساعت 18، فيلم ويديويي «در جست و جوي بهشت» کاري از «بيژن ميرباقري» به نمايش عمومي خواهد رسيد.


نمايش فيلم‌هاي سينمايي «آقايوسف» اثر «علي رفيعي» و «اينجا بدون من» به کارگرداني «بهرام توکلي» در سانس‌هاي ساعت 20و 22 از اين سينما بخش پاياني برنامه‌هاي اين سالن خواهد بود.


همچنين سالن شماره 4 پرديس سينمايي ملت در سانس نخست و در ساعت 16 و 30 دقيقه ميزبان فيلم «قصه پريا» به کارگرداني «فريدون جيراني» است پس از اين اثر سينمايي شاهد نمايش فيلم «آتشکار» به کارگرداني «محسن امير يوسفي» در سانس ساعت 18 و 30 دقيقه خواهيم بود.


نمايش عمومي فيلم‌هاي ويديويي «آسان سر» کاري از «مجيد امامي» و فيلم «زندگي خصوصي امير» به کارگرداني «سيروس مقدم» در سانس‌هاي ساعت 20 و 30 دقيقه و 22 و 30 دقيقه بخش پاياني اکران فيلم‌هاي جشنواره فيلم شهر در اين سالن است.


چهارمين جشنواره فيلم شهر با رويکرد «شهري انساني براي انسان شهري» از 18 تا 31 ارديبهشت ماه در استان‌هاي تهران و گيلان برگزار مي‌شود.



در اين زمينه بيشتر بخوانيد:
آقايوسف، طهران تهران، قصه پريا و سيزده 59 نمايش داده مي‌شوند 
جزئيات بخش فيلم‌هاي کوتاه و انيميشن تشريح شد
نمايش 19 فيلم در روز چهارم مسابقه آثار مستند،کوتاه وپويانمايي درخانه هنرمندان
نظر شما