شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۳۸۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
رييس مجمع نمايندگان تهران:
رييس مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه بازديد از مراحل ساخت پروژه بوستان ولايت گفت: احداث بوستان ولايت در مجموعه‌اي که پيش از اين پادگان قلعه مرغي نام داشت، اتفاقي بسيار مثبت و ارزنده است که قابل تشويق و قدراني است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ضمن بيان اين مطلب افزود: مديريت شهري طبق وعده اي که به مقام معظم رهبري داده بود، قرار شد اين بوستان در تاريخ سوم خرداد ماه به بهره برداري برسد، اما در مجمع نمايندگان ابهام وجود داشت که پروژه طبق اين زمانبندي آماده تحويل باشد.

 

او در ادامه افزود: من پيش از اين موقعيت و پيشرفت پروژه را از طريق هوايي و به وسيله هلي‌کوپتر ديده بودم و اين موضوع در مجمع عنوان شد. اما در جريان اين بازديد نيز از نزديک شاهد پيشرفت قابل توجه عمليات عمراني بوستان بوديم که به اين ترتيب پيش‌بيني مي‌کنيم طبق موعد در سوم خرداد  فاز اول بوستان به بهره‌برداري برسد.

 

رييس مجمع نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: اعضاي مجمع نمايندگان تهران امروز براي تشويق دست اندرکاران ساخت اين مجموعه به بوستان ولايت آمدند، اما خودمان نيز با ديدن اين حجم کار تشويق شديم. با اين حال قطعا مديريت شهري مي‌تواند به عهدي که با رهبر بسته وفا کند.

 

نظر شما